عجایب کهن‌ترین هتل دنیا!

عجایب کهن‌ترین هتل دنیا!
پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-09
کد خبر: 235113 |
تاریخ انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸ | منبع: alibaba.ir
1580 بازدید
۲
4
ارسال به دوستان
پ

اصفهان یکی از معروف‌ترین شهرهای گردشگری ایران است.

عجایب کهن‌ترین هتل دنیا!

مسافران زیادی هرساله از نقاط مختلف دنیا به اصفهان سفر می‌کنند تا زیبایی‌ها و جاذبه‌های آن را از نزدیک ببیند و روزهای فوق‌العاده‌ای در اصفهان تجربه کنند. هتل‌ها و محل‌‌های اقامت مختلفی مانند هتل عباسی اصفهان نیز از گذشته میزبان مسافران بوده‌اند و سعی کرده‌اند به بهترین شکل از میهمانان اصفهان پذیرایی کنند. جالب است بدانید کهن‌ترین هتل دنیا هم در اصفهان قرار دارد و خود به‌‎عنوان یکی از جاذبه‌های تاریخی شهر شناخته می‌شود. هتل پنج‌ستاره عباسی که یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های شهر است در موقعیت خوبی از شهر قرار دارد و میزبان مسافران زیادی در روزهای مختلف سال است. در این مقاله قصد داریم این هتل زیبا را به شما معرفی کنیم و برخی از ویژگی‌های آن را توضیح دهیم. اگر به اصفهان سفر می‌کنید یا دوست دارید درباره این هتل بیشتر بدانید حتما این مقاله را کامل بخوانید.

درباره هتل عباسی اصفهان

هنگامی که می‌خواهید به اصفهان سفر کنید، یکی از مهم‌ترین مواردی که باید درباره آن فکر کرده باشید، انتخاب محل اقامتی مناسب است. هتل‌های زیادی در اصفهان وجود دارند که می‌توانند روزهای خوبی را برای شما و همراهان رقم بزنند. یکی از هتل‌های لوکس و زیبای اصفهان که حتما هنگام بررسی هتل‌ها نام آن را می‌بینید، هتل عباسی اصفهان است. هتل عباسی کهن‌ترین هتل جهان است و قدمت آن به ۳۰۰ سال قبل بازمی‌گردد. هتل عباسی در سال ۱۱۰۶ هجری قمری با دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شده است و معماری زیبایی دارد. این هتل از سال ۱۳۵۱ سبکی مدرن گرفت و استانداردهای روز دنیا را برای پذیرایی از میهمانان فراهم کرد. کاروان‌سرایی که زمانی میزبان تاجران و مسافران فراوان بوده است، امروز هم محل امن و زیبایی است که شما را به یک مهمانی تاریخی و هم‌زمان لوکس دعوت می‌کند.

درباره هتل عباسی اصفهان

تاریخچه هتل عباسی اصفهان

همان‌طور که در قسمت‌های قبل گفته شد، هتل عباسی اصفهان درواقع کاروان‌سرای بزرگی بود که در سال ۱۱۰۶ ساخته شد. شاه سلطان حسین صفوی این کاروان‌سرا را به مادرش هدیه داد. این محل در زمان یورش افغان‌‌ها تقریبا متروک شد. در سال ۱۳۳۶ اداره‌ قند و شکر اصفهان، این بنا را اجاره کرد تا از آن استفاده کند. در همان سال به پیشنهاد «آندره گدار» که قبلا مشاور اداره کل باستان‌شناسی بود، کاروان‌سرا به مهمانخانه تبدیل شد و رسیدگی بیشتری به آن شد.

آماده‌سازی بنا تا سال ۱۳۴۵ طول کشید. بعد از این تاریخ هم یک گروه هتلداری فرانسوی، کاروان‌سرا را اداره می‌کرد تا مدیریت آن به ایرانی‌ها واگذار شود. اتاق‌ها و امکاناتی فوق‌العاده در هتل عباسی فراهم شده تا مسافران اقامتی لوکس و ماندگار را در آن تجربه کنند. شما به‌راحتی می‌توانید درباره این هتل در سایت علی بابا بخوانید و آن را با هتل‌های دیگر اصفهان هم مقایسه کنید.

اتاق‌های هتل عباسی اصفهان

یکی از ویژگی‌های هتل عباسی شهر اصفهان اتاق‌ها و واحدهای اقامتی متنوع آن است. هنگامی که شما می‌خواهید این هتل را برای اقامت خود در اصفهان رزرو کنید، در سایت‌های رزرو آنلاین هتل مانند علی بابا ابتدا باید یکی از اتاق‌‌های آن را انتخاب کرده باشید. انواع اتاق‌های هتل به مسافران مختلف این امکان را می‌دهد تا بتوانند اتاقی متناسب با سلیقه و خواسته خودشان رزرو کنند. انواع اتاق‌های معمولی یک یا دوتخته، سوئیت‌های معمولی، قاجار، صفویه، پردیس و چشم‌انداز برخی از انواع اتاق‌های این هتل هستند. هریک از اتاق‌ها ویژگی‌ها و امکاناتی خاص خود دارند که آن‌ها را از هتل‌های دیگر متمایز می‌کند. شما می‌توانید درباره این اتاق‌ها با هم‌سفران خود نیز مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای اقامت خود در این هتل زیبا و سنتی رزرو کنید.

اتاق‌های هتل عباسی اصفهان

هتلی کهن تا بهترین امکانات روز دنیا

ساختمان و معماری سنتی هتل عباسی شما را به یک میهمانی تاریخی دعوت می‌کند. اگرچه هتل عباسی کهن‌ترین هتل جهان به شمار می‌رود، اما سعی کرده بهترین و لوکس‌ترین امکانات و خدمات را برای میهمانان مهیا کند. رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل هم با بهترین غذاها و محیطی لوکس از میهمانان پذیرایی می‌کنند. شما با اقامت در این هتل به بسیاری از دیدنی‌ها و مرکز شهر اصفهان نزدیک هستید و به‌راحتی می‌توانید برای روزهای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. اگر برای سفرهای کاری به اصفهان می‌روید، می‌توانید درباره سالن‌های همایش و جلسات مجلل و مجهز هتل هم بخوانید. در اتاق‌ها و لابی هم انواع امکانات رفاهی برای مسافران قرار داده شده است تا آن‌ها روزهای آرام و راحتی را در آن‌جا سپری کنند.

هتل عباسی یکی از هتل‌های محبوب شهر اصفهان است. بسیاری از مسافرانی که قبلا در این هتل اقامت داشته‌اند، از انتخاب این هتل راضی هستند و آن را به دیگران هم توصیه می‌کنند. اگر نظرات کاربران و مسافران را درباره این هتل بخوانید، حتما میان آن‌ها افراد معروف و سیاست‌مداران بسیاری از کشورهای دیگر را هم می‌بینید. اقامت در هتل پنج‌ستاره و مجلل عباسی علاوه‌بر فراهم‌کردن محیطی لوکس و زیبا برای شما، تجربه‌ای تاریخی است که دیدن بنای هتل می‌تواند برای علاقه‌مندان به بناهای تاریخی جذاب باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :محبوبه صالحی

      ما چندین سال پیش رفتیم خیلی خوب بود هم پرسنلشون هم اتاقاشون، امیدوارم الانم خراب نشده باشه

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون که تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتید محبوبه جان، هنوز هم این هتل طرفداران و نرخ رضایت خیلی بالایی داره 🙂