سرویس قاشق و چنگال به قیمت نجومی / هر یک قاشق بالای ۱ میلیون تومان! - افق اقتصادی

سرویس قاشق و چنگال به قیمت نجومی / هر یک قاشق بالای ۱ میلیون تومان! - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 243724 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ |
28 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

خرید سرویس قاشق و چنگال از دغدغه های مهم خانواده ها است و در این گزارش به بررسی قیمت های مختلف این کالای مورد نیاز می پردازیم.

سرویس قاشق و چنگال به قیمت نجومی / هر یک قاشق بالای ۱ میلیون تومان!

خرید سرویس قاشق و چنگال را شاید به جرات بتوان گفت، جزء اصلی ترین مایحتاج هر خانواده است.  همچنین قاشق و چنگال جدای از مصرف روزانه در بین خانواده ها، در برخی موارد به کالای لوکس نیز تبدیل شده است. کالایی که در طرح ها و جنس های مختلفی ساخته شده است و هر چقدر برند و آلیاژ به کار رفته در آن، با ارزش تر باشد، به مراتب قیمت تمام شده آن برای مصرف کننده بالاتر می رود و برای خرید آن باید هزینه بالاتری را بپردازید. بنابراین سرویس قاشق و چنگال چه برای خرید جهیزیه عروس و چه برای خرید دیگر خانواده ها، اهمیت زیادی دارد.

در همین رابطه خبرنگار گسترش نیوز با جستجو در سایت های خرید و فروش آنلاین، قیمت های مختلف سرویس های قاشق و چنگال را بررسی کرده است که درادامه گزارش می خوانیم.

قیمت سرویس قاشق و چنگال های گران در بازار

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، برخی از سرویس های قاشق و چنگال قیمت های نجومی دارد و بسیار گران تمام می شود.  اگر قاشق و چنگال از مواد اولیه باکیفیت تر تولید شوند، هزینه تولید آنها افزایش می‌یابد و در نتیجه قیمت نهایی نیز بالاتر خواهد بود. همچنین  اگر کشوری که قاشق و چنگال را تولید می‌کند، با نرخ ارز خارجی مواجه شود، هزینه تولید و واردات مواد اولیه افزایش می‌یابد. این می‌تواند منجر به افزایش قیمت نهایی در بازار داخلی شود. در برخی موارد نیز، سازمان‌های تنظیم‌کننده ممکن است الزامات بهداشتی و استانداردهای سخت‌گیرانه‌تری را برای تولید قاشق و چنگال تعیین کنند. این ممکن است باعث افزایش هزینه تولید و قیمت نهایی شود.

در تصویر زیر یک نمونه سرویس قاشق و چنگال گران را می بینیم که بالای ۹۰ میلیون تومان قیمت دارد. 

قیمت سرویس قاشق و چنگال های ارازن در بازار

بازار دور قیمت های گران خلاصه نمی شود و سرویس های قاشق و چنگال با قیمت های معقولانه تری هم می توانید پیدا کنید. در تصویر زیر یک نمونه سرویس قاشق و چنگال در قیمت حدود ۱ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان قابل مشاهده است. می توان گفت این قیمت های برای یک سرویس قاشق و چنگال ۲۴ پارچه منطقی به نظر می رسد.

 

سرویس قاشق و چنگال بسیار ارزان

شاید برایتان جالب باشد که در بین سرویس های قاشق و چنگال لاکچری و گرانی که در بازار وجود دارد شما می توانید با مبلغی خیلی کمتر نیز، موارد مورد نیاز خود را خریداری کنید. برخی قاشق و چنگال را به صورت دست های جداگانه خریداری کرده و یک سرویس کامل نمی خرند و این روش شاید مقرون به صرفه تر باشد و شما فقط مواردی که نیاز دارید را خریداری کنید. در تصویر زیر یک نمونه قاشق و چنگال را می بینیم که حاوی یک دست قاشق و یک دست چنگال است و فروشنده قیمت آن را حدود ۱۱۰ هزار تومان برای فروش گذاشته است. این قیمت در مقایسه با موارد قبلی بسیار ارزان تر است اما باید توجه کرد که آیا کیفیت مورد نظر را دارد یا خیر.

نکاتی که باید درباره خرید قاشق و چنگال به آن توجه کنید

در زمان خرید قاشق و چنگال اول از همه باید به جنس آن توجه کنید. از جنسی کیفیت بالا مانند استیل ضد زنگ یا نقره استفاده کنید. این جنس‌ها مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و سایش دارند. همچنین قاشق و چنگال باید دارای وزن مناسب و تعادل داشته باشند. این مورد به راحتی نگه داشتن و استفاده از آن‌ها راحتی و کارایی را تضمین می‌کند.

مطمئن شوید قاشق و چنگال دارای طول و اندازه مناسب برای استفاده روزمره و استفاده در غذاخوری هستند. همچنین، دقت کنید که قاشق و چنگال از نظر ظاهری به سلیقه شما همخوانی داشته باشد. طرح، شکل و استایل آن‌ها می‌تواند بر اینکه آیا به دکوراسیون میز غذا یا سبک شما می‌خورد، تأثیرگذار باشد. بررسی کنید که قاشق و چنگال به صورت دقیق و با کیفیت ساخته شده‌اند. لبه‌ها باید صاف و بدون خط و زمینه‌ها باید بدون هرگونه ترک یا خطای تولیدی باشند.در نهایت، قیمت را نیز در نظر بگیرید. مقایسه قیمت و کیفیت محصولات مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهینه را انجام دهید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید