صفر تا صد سفر به شمال با قطار +جدول هزینه - افق اقتصادی

صفر تا صد سفر به شمال با قطار +جدول هزینه - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 243726 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ |
25 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

یکی از پیشنهادهای جذاب برای سفر به شمال استفاده از قطار است. قطار در شمال دارای ایستگاههای متنوعی است قیمت بلیت قطار از ۷۰ هزارتومان شروع میشود و تا ۴۵۰ هزار تومان با امکانات ویژه تر وجود خواهد داشت.

صفر تا صد سفر به شمال با قطار +جدول هزینه

مسیر تهران شمال علاوه بر جذابیت در مسیر جاده ای بویژه  کرج-چالوس در مسیر ریلی از منظره های فوق العاده ای برخوردار است. 

یکی از مسیرهای فوق العاده جذاب آن مسیر شیرگاه است که بسیار زیبا و شگفت انگیز است. اگر به دنبال کسب تجربه هستید و از نشستن در واگن های قطار لذت میبرید این گزینه را در سفرهای بهاری خود بگنجانید.

مسیر ریلی تهران شمال دارای مسیرهای تنوعی است و همچنین قطارها نیز از دو ستاره تا پنج ستاره در این مسیر وجود دارند. همانوطر که میدانید قطارهای پنج ستاره دارای امکانات زیادی بوده و راحتی بیشتری رابرای شما در طول مسیر رقم خواهد زد. در ادامه جدول قیمتی از مسیرهای شمال به همراه قطارهای متنوعی که در این مسیر وجود دارد گردآوری شده است. اما نکته مهم در خرید بلیت های قطار فرصت زمانی محدود در سر هر ماه است که برای همگان وجود دارد. لذا اگر قصد چنین سفر ماجراجویانه ای را دارید بهتر است گوش بزنگ بوده و مادام سایت رجا که مخصوص رزرو بلیت قطار است رصد کنید تا بتوانید بلیت خود را رزرو کنید. 

سالن: ۴ ستاره اتوبوسی صبا-رشت

۱,۶۱۹,۰۰۰ریال

سالن: ۵ ستاره زندگی با شام و صبحانه-رشت

۴,۴۶۹,۰۰۰ریال

سالن: ۲ ستاره۶ تخته نسیم-پل سفید
۸۹۵,۰۰۰ریال

سالن: ۲ ستاره۶ تخته نسیم-شیرگاه
۱,۰۲۷,۵۰۰ریال

سالن: ۲ ستاره۶ تخته نسیم-گرگان
۱,۴۳۹,۰۰۰ریال

سالن: ۳ ستاره۶ تخته میلاد-گرگان
۱,۵۱۲,۵۰۰ریال

سالن: ۳ ستاره۴ تخته البرز#-گرگان
۱,۹۸۸,۰۰۰ریال

سالن: ۲ ستاره۶ تخته نسیم-ورسک
۷۳۳,۵۰۰ریال

سه خط طلا 

مسیر ریلی شمال حد فاصل خروجی تونل گدوک و ایستگاه ورسک در ۷ طبقه ارتفاع کم میکند که در ۳ طبقه بین شوراب تا ورسک طبقات خطوط به موازات همدیگر قرار میگرند و به سه خط طلا معروف هستند. 

مسیر ریلی شمال، به عنوان یک بخش از سیستم راه‌آهن سراسری ایران، به دلیل اهمیت تاریخی و مهندسی خود، توسط یونسکو به عنوان یک میراث جهانی ثبت شده است. این مسیر دارای داستان‌های تاریخی و جذاب بسیاری است.

سفر به گرگان با قطار 

گرگان، مرکز استان گلستان، آخرین شهری است که می‌توانید با قطار به آن سفر کنید. این شهر بزرگ دارای زیبایی‌های طبیعی فراوانی است و می‌تواند به عنوان مقصد شما در سفر با قطار باشد. پس از عبور از بندرترکمن و رسیدن به گرگان، مسیر ریلی به دو شاخه تقسیم می‌شود. یکی از شاخه‌ها به سمت گرگان ادامه می‌یابد و دیگری به سمت اینچه برون هدایت می‌شود. البته قطار اینچه برون معمولاً در روزهای مشخصی فعالیت می‌کند. گرگان نیز ازگرگان، مرکز استان گلستان، آخرین شهری است که به آن با قطار سفر کنید.

 

این شهر بزرگ دارای زیبایی‌های طبیعی فراوانی است و می‌تواند به عنوان مقصد شما در سفر با قطار باشد. پس از عبور از بندرترکمن و رسیدن به گرگان، مسیر ریلی به دو شاخه تقسیم می‌شود. یکی از شاخه‌ها به سمت گرگان ادامه می‌یابد و دیگری به سمت اینچه برون هدایت می‌شود. البته قطار اینچه برون معمولاً در روزهای خاصی فعالیت می‌کند. گرگان نیز از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، موزه‌های زیبا و آثار تاریخی زیادی بهره می‌برد. بنابراین، سفر به گرگان با قطار، قطعاً یک تجربه خاطره‌انگیز خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید