با برند ایرانی درماتیپیک و ضد آفتاب های باکیفیت آن بیشتر آشنا شوید

با برند ایرانی درماتیپیک و ضد آفتاب های باکیفیت آن بیشتر آشنا شوید
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 243669 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۱۲ | منبع: khanoumi.com
1346 بازدید
۲
7
ارسال به دوستان
پ

خانم‌های عزیز، هیچ می‌دانید که نور خورشید، چه در تابستان داغ و چه در زمستان سرد، می‌تواند آسیب‌های زیادی به پوستتان وارد کند؟

با برند ایرانی درماتیپیک و ضد آفتاب های با کیفیت آن بیشتر آشنا شوید

به همین دلیل، استفاده از ضد آفتاب در هر فصلی از سال مخصوصاً در ۶ ماهه اول یک محصول ضروری است. با این اوصاف، خرید ضد آفتاب مناسب که هم با نوع پوستتان سازگار باشد و هم به طور کامل از پوستتان در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند، کار آسانی نیست.

امروز می‌خواهیم شما را با برند ایرانی درماتیپیک (Dermatypique) و محصولات ضد آفتاب باکیفیت آن آشنا کنیم. درماتیپیک با سابقه درخشان در تولید محصولات پوستی، طیف وسیعی از ضد آفتاب‌ها را برای انواع پوست‌ها و نیازها ارائه می‌دهد.

چرا ضد آفتاب درماتیپیک را انتخاب کنیم؟

  • تنوع بی‌نظیر: درماتیپیک ضد آفتاب‌های مختلفی را برای انواع پوست‌ها، از جمله پوست‌های چرب، خشک، معمولی، حساس و مستعد آکنه تولید می‌کند.
  • محافظت کامل: تمامی محصولات درماتیپیک مخصوصاً کرم‌های ضد آفتاب، از پوست شما در برابر طیف وسیعی از اشعه‌های مضر خورشید، از جمله UVA و UVB محافظت می‌کنند.
  • کیفیت بالا: درماتیپیک در تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند و به همین دلیل، ضد آفتاب‌های این برند از کیفیت بالایی برخوردارند.
  • قیمت مناسب: با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که دارند، ضد آفتاب‌های درماتیپیک قیمت‌های بسیار مناسبی دارند.

معرفی بعضی از پرفروش‌ترین محصولات ضد آفتاب درماتیپیک:

ضد آفتاب پوست چرب و جوش دار SPF 50 درماتیپیک

ضد آفتاب پوست چرب و جوش دار SPF 50 درماتیپیک

این ضد آفتاب با فرمولاسیون منحصربه‌فرد خود، از ایجاد برق و براقیت روی پوست جلوگیری می‌کند. همچنین، با دارا بودن رنگ طبیعی، ظاهری مات و مخملی به پوست شما می‌بخشد و می‌توانید از آن به‌عنوان پایه آرایش هم استفاده کنید.

علاوه بر این، ضد آفتاب رنگی مات‌کننده درماتیپیک ضد جوش است و از ایجاد جوش و آکنه روی پوست جلوگیری می‌کند. این ضد آفتاب برای پوست‌های چرب و مختلط ایده‌آل است و به شما کمک می‌کند تا پوستی شاداب و بدون نقص داشته باشید.

از جمله ویژگی‌های مثبت این محصول:

  • کنترل چربی و مات‌کننده پوست: ضد آفتاب درماتیپیک با فرمولاسیون منحصربه‌فرد خود، چربی پوست را کنترل می‌کند.
  • فاقد پارابن و مواد نگهدارنده: این ضد آفتاب برخلاف محصولات مات‌کننده دیگر، فاقد پارابن است و از مواد پایه مراقبت از پوست مثل بهترین کرم ضد آفتاب و آبرسان تشکیل شده است.
  • مناسب پوست‌های چرب و مختلط: این مدل ضد آفتاب، به‌دلیل برخورداری از ویتامین E و کمک به کنترل مقدار PH پوست صورت برای پوست‌های چرب و مختلط ایده‌آل است.

ضد آفتاب ضد لک و روشن کننده SPF 50 درماتیپیک

ضد آفتاب ضد لک و روشن کننده SPF 50 درماتیپیک

اگر به دنبال یک ضد آفتاب مقاوم در برابر لک و تیرگی پوست هستید، ضد آفتاب مدل Anti Spot درماتیپیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ضد آفتاب با فرمولاسیون تخصصی خود، در برابر تعریق و شستشو با آب مقاوم است و از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید و تیرگی ناشی از آن‌ها محافظت می‌کند.

ضد آفتاب بی‌رنگ ضد آب درماتیپیک برای انواع پوست مناسب است و می‌توانید از آن در فعالیت‌های ورزشی و آبی استفاده کنید. این ضد آفتاب بافت بسیار سبکی دارد و به‌هیچ‌وجه روی پوست احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند.

ضد آفتاب رنگی پوست خشک و نرمال SPF 30 درماتیپیک

آیا پوستی خشک، حساس و حتی نرمال دارید؟ نگران نباشید، درماتیپیک برای شما هم چاره اندیشیده است! ضد آفتاب رنگی پوست خشک SPF 30 درماتیپیک با فرمولاسیون مرطوب‌کننده و آبرسان خود، رطوبت مورد نیاز پوست شما را تأمین و از خشکی و التهابات پوستی جلوگیری می‌کند.

این ضد آفتاب پوشش رنگی مناسبی دارد و به شما کمک می‌کند تا لکه‌ها و نواقص پوستی خود را بپوشانید. همچنین، با دارا بودن SPF 30، از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB نور آفتاب محافظت می‌کند.

نگاهی به ویژگی‌های مهم این ضد آفتاب:

  • پوشش رنگی مناسب: این ضد آفتاب پوشش رنگی مناسبی دارد و به شما کمک می‌کند حتی لکه‌های مقاوم در برابر درمان را هم پوشش دهید.
  • مناسب پوست‌های خشک و حساس: پوست‌های خشک و حساس نسبت به ترکیبات بسیاری از محصولات ضد آفتاب معمولی واکنش منفی نشان می‌دهند. ضد آفتاب رنگی درماتیپیک، از آن دسته محصولات ضد آفتاب نیست و مصرف روزانه آن برای پوست‌های خشک و حساس هم توصیه می‌شود.

ضد آفتاب مخصوص پوست قرمز و حساس SPF 50 درماتیپیک

پوست قرمز و حساس مخصوصاً پوست مبتلا به بیماری‌هایی مثل درماتیت سبورئیک و اگزما به مراقبت‌های ویژه‌ای دارد. به همین دلیل، درماتیپیک ضد آفتاب مخصوص پوست قرمز و حساس با SPF 50 را تولید کرده است که با فرمولاسیون ملایم و غیر تحریک‌کننده خود، از پوست حساس در برابر نور خورشید محافظت می‌کند.

این ضد آفتاب فاقد عطر و رنگ‌های مصنوعی است و به همین دلیل، هیچ‌گونه حساسیتی برای پوست ملتهب و آسیب‌دیده ایجاد نمی‌کند. همچنین، بافت بسیار سبکی دارد و به‌راحتی روی پوست پخش می‌شود.

نکته: فراموش نکنید که ضد آفتاب را هر دو ساعت یکبار و یا به‌دفعات بیشتر، در صورت تعریق و یا شنا، تجدید کنید.

درماتیپیک: یک دهه اعتماد و زیبایی

درماتیپیک، برندی ایرانی و محبوب در زمینه تولید محصولات پوستی، با ارائه طیف وسیعی از محصولات باکیفیت و متنوع، به یکی از انتخاب‌های برتر مصرف‌کنندگان، متخصصان پوست و حتی بیوتی بلاگرها تبدیل شده است. شعار درماتیپیک، «شما لایق پوستی بهتر هستید» است. این برند با اتکا به این شعار، همواره در تلاش است تا با استفاده از تازه‌ترین دستاوردهای علمی و رعایت دقیق استانداردهای جهانی، نیازهای پوستی شما را به بهترین نحو برآورده کند.

درماتیپیک در سال ۱۳۹۹ با هدف ارائه محصولات باکیفیت و متناسب با نیازهای پوست ایرانیان، تأسیس شد. این برند از همان ابتدا با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی‌های نوین در تولید محصولات خود، توانست جایگاه ویژه‌ای در بازار به دست آورد.

خرید محصولات ضد آفتاب درماتیپیک + تخفیف بهار ۱۴۰۳

درماتیپیک با ارائه طیف وسیعی از ضد آفتاب‌ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب، برای هر خانمی با هر نوع پوستی، ضد آفتاب ایده‌آل را ارائه می‌کند.

برای خرید ضد آفتاب‌های درماتیپیک کافی است عبارتی مثل ** ضد آفتاب درماتیپیک خانومی ** را در اینترنت سرچ کنید. همچنین، برای دریافت مشاوره خرید انواع مدل‌های ضد آفتاب این برند ایرانی می‌توانید همه‌روزه حتی روزهای تعطیل سال با شماره تلفن ۹۱۲۰۰۵۰۰ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

با درماتیپیک، از پوستتان در برابر نور خورشید محافظت کنید و از زیبایی و شادابی آن لذت ببرید!

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :فرزانه محمدی

      واقعا استفاده از ضد آفتاب یکی از مهمترین نکات سلامت پوسته، مرسی از اطلاعات مفیدتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا فرزانه جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید