خرید عمده یخچال فروشگاهی

خرید عمده یخچال فروشگاهی
یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
کد خبر: 201549 |
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ |
10173 بازدید
۲
164
ارسال به دوستان
پ

امروزه خرید یخچال فروشگاهی موارد مصرف رو به افزایشی در کشور را به همراه داشته است.

خرید عمده یخچال فروشگاهی

امروزه خرید یخچال فروشگاهی موارد مصرف رو به افزایشی در کشور را به همراه داشته است. در حال حاضر به منظور رفاه حال مشتریان و جلب رضایت هر چه بیشتر آنان قیمت روز انواع یخچال فروشگاهی مناسب برای تولیدات مختلف نیز دارای تنوع بسیار و قیمت‌های گوناگون در بازار بوده و این امر موجب شده تا انواع برندهای مختلفی در حوزه‌های گوناگون برای تولیدوفروش و خرید و حتی خرید عمده یخچال فروشگاهی مناسب فعالیت داشته باشند. در نتیجه استفاده از یخچال فروشگاهی به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد به دلیل تنوع، کیفیت و کارایی بالا در سطح بین‌المللی رایج شده است و برای حفظ، نگهداری و عرضه موادغذایی به طور مداوم مراکز و فروشگاه‌های مختلفی مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

شما برای خرید عمده انواع یخچال فروشگاهی می‌توانید وارد سایت یخچال فروشگاهی اوربان شده و با تامین‌کنندگان این دستگاه به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط داشته باشید. همچنین برای شما این امکان وجود دارد که سفارش خرید یخچال فروشگاهی خود را ثبت کنید تا فروشندگان این محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند. حال برای آشنایی بیشتر با خرید عمده این محصول در این مقاله با ما همراه باشید.

فروشنده انواع یخچال فروشگاهی

انواع یخچال فروشگاهی موجود در بازار مدل‌های وارداتی و تولید شده در کارخانجات داخلی می‌باشند. بعضی از یخچال‌ها پشت کانتینرها تعبیه می‌شوند و برای حمل موادغذایی مانند انواع سوسیس، کالباس، مرغ و … استفاده می‌شوند. از طرف دیگر برخی دیگر از یخچال‌ها مدل‌های تزئینی، ویترینی، ایستاده و …. می‌باشند که در فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها و مغازه‌های موادغذایی به کار گرفته می‌شوند. اغلب فعالین در این حوزه، فروش یخچال فروشگاهی ویترینی و دیگر مدل‌های پرفروش می‌باشند که با روش‌های مستقیم و غیرمستقیم برای عرضه این محصولات اقدام می‌کنند.

مزایای خرید اینترنتی یخچال فروشگاهی

در حال حاضر مهم‌ترین بازار یخچال فروشگاهی، بازارهای فروش اینترنتی می‌باشد، به این دلیل که به خاطر حجم بالای فروش یخچال فروشگاهی مخصوصا خریدوفروش عمده این نوع بازارها و فروشگاه‌ها، علاوه بر ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مشتریان می‌توانند در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنند.معمولا خرید و فروش انواع یخچال فروشگاهی هم به صورت حضوری و هم آنلاین انجام می شود که در روش آنلاین با حذف واسطه های متعدد و فراهم آوردن بستر مناسبی برای ارتباط خریدار و فروشنده آن هم با چند کلیک ساده، تا حد زیادی می توانید در زمان و میزان هزینه های‌تان صرفه جویی کنید.

از مزایای خرید اینترنتی یخچال فریزر فروشگاهی از سایت اوربان می توان به سرعت بسیار بالا، هزینه کاملا مناسب، تحویل کالا درب منزل شما و عدم نیاز به اتلاف در وقت و هزینه اشاره کرد.

مزایای خرید اینترنتی یخچال فروشگاهی

عوامل موثر بر قیمت خرید یخچال های فروشگاهی

اندازه و فضا

قبل از تهیه و خریداری یخچال فروشگاهی مورد نظر خود ضرورت دارد که ابتدا فضای مناسبی را که برای قرار دادن انواع یخچال و فریزر مد نظر دارید مشخص کنید و آن را به صورت دقیق اندازه گیری کنید تا اندازه یخچال با میزان فضای موجود در فروشگاه شما کاملا سازگار و مناسب باشد در غیر اینصورت به دلیل عدم جاگیری مناسب ممکن است در عملکرد یخچال شما تاثیر منفی داشته و یا شما را متضرر کند. یخچال هایی با ابعاد بزرگتر و در نتیجه تعداد موتور بیشتر معمولا قیمت بالاتری هم خواهند داشت.

بررسی کیفیت و قابلیت عملکرد

هنگام خرید، یخچال را کاملا بررسی کنید تا از نحوه عملکرد درست قطعات و اجزای آن اطمینن حاصل کنید و دستگاه به خوبی کار کند چرا که این عامل بر قیمت خرید یخچال فروشگاهی می تواند بسیار موثر باشد.

تعیین نیاز ها

در زمان تصمیم گیری برای خرید و قبل از تهیه یخچال فروشگاهی نیاز خود را مشخص کنید و همینطور ظرفیت مورد نیاز و تعداد بخش ها و نوع یخچال و فریزری که لازم دارید را به طور دقیق تعیین کنید.

مصرف انرژی

یکی از عوامل مهم و اساسی مصرف انرژی یخچال هم می باشد. قبل از بررسی انواع قیمت یخچال فروشگاهی بررسی کنید که فریزر و یخچال مورد نیاز برچسب انرژی با گارانتی و خدمات پس از فروش را حتما داشته باشند که در این زمینه و موارد مهم دیگر از قبیل گارانتی و سلامت انواع یخچال فروشگاهی می توانید به مجموعه اوربان اطمینان کنید و با خیالی آسوده و دریافت اطلاعات تکمیلی از مشاورین، تجربه بهترین خرید را داشته باشید.

طراحی و جنس ساخت

نوع طراحی یخچال و جنس مواد به کار رفته در آن تاثیر اساسی بر قیمت دارد. یخچال هایی با طراحی و جزئیات بیشتر و استفاده از مواد با کیفیت و پایدار تر قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

طراحی و جنس ساخت

بازار و رقابت

از دیگر فاکتورهایی که می تواند قیمت یخچال را تحت تاثیر قرار دهد شرایط رقابت و بازار می باشد، که به دلیل وجود رقابت شدید در میان برند های متنوع ممکن است قیمت یخچال و فریزر فروشگاهی سیر نزولی داشته باشد تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند.

عوامل موثر در انتخاب و خرید یخچال فروشگاهی

در انتخاب و در نتیجه خرید یخچال فروشگاهی ایران عوامل مهمی موثر هستند، از قبیل:

  • فضا و مساحت فروشگاه و بخشی که یخچال در آن قسمت نصب می شود چقدر است؟
  • ظرفیت، اندازه، حجم و تنوع مواد غذایی که قرار است در فروشگاه عرضه شود، به چه میزان است؟
  • نوع و میزان نیروی برق فروشگاه به چه شکل و چه اندازه است؟
  • هدف و استراتژی فروشگاه چگونه است؟

نتیجه گیری

مجموعه اوربان امکان تهیه و خرید عمده یخچال فروشگاهی را برای مشتریان فراهم آورده است. از آنجایی که یکی از اساسی ترین تجهیزاتی که برای نگهداری موادغذایی مورد نیاز می باشد، یخچال است، پس مهم است یخچال فروشگاهی که خریداری می‌کنید کیفیت بالایی داشته باشد، تا بتواند دما را حتی زمانی که دمای بیرون، نوسان دارد در بازه ای مناسب به خوبی حفظ کند.

پس اگر نیاز به محصولات و خرید عمده یخچال باکیفیت دارید، می‌توانید خرید خود را به صورت مستقیم از تامین کنندگان اوربان انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که مجموعه اوربان به عنوان یک مرجع مطمئن، از معتبرترین تولیدکنندگان در این حوزه می باشد. همچنین یخچال هایی که از سایت اوربان خریداری می‌شوند، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

منبع: (لیست قیمت یخچال فروشگاهی ایرنا)

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :سعید جلالی

      چه عالی که میشه یخچال فروشگاهی رو هم آنلاین سفارش داد، ممنون که این فروشگاهو معرفی کردید

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا سعید جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید