چتر در بازار میلیونی شد + جدول قیمت - افق اقتصادی

چتر در بازار میلیونی شد + جدول قیمت - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 243725 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ |
34 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

قیمت چتر سادهاز برندی معروف با دسته پلاستیک و جنس رویه پلی‌استر قیمتی بین ۹۰۰ تا ۱و نیم میلیون تومان دارد.

چتر در بازار میلیونی شد + جدول قیمت

یکی از ملزومات در روزهای بارانی برای افرادی که سرکار میروند داشتن چتر است. همانطور که میدانیم کشور ما در منطقه بارانی و مروطبی قرار ندارد بنابراین تعداد روزهای بارانی بسیار اندک بوده و نیاز به داشتن چتر خیلی ضروری بنظر نمیرسد. ولی در همان روزهای اندک هم اگر مجبور به تهیه چتر باشید با دیدن قیمتها از خرید خود منصرف شده و شادید کشیدن کلاه بر سر را ترجیح بدهید. 

قیمت چترهای ساده در بازار که تا شو و کیفی هستند از حدود ۹۰۰ هزار تومان شروع میشود.همچنین خریدن چتر بچه گانه که تم فانتزی داشته و نیز فنرهای ظریف تر دارند از حدود ۵۰۰ هزار تومان شروع میشود. در اامه جدول قیمتی از چترهای خوب را گردآوری کرده ایم تا شما را با آخرین قیمتهای موجود آگاه سازیم. یاد آور میشود این مطلب جنبه تبلیغاتی ندارد. 

چتر متفرقه

۴۱۰,۰۰۰تومان

چتر مدل اسپایدرمن

۵۰۴,۰۰۰تومان

 

چتر مدل وود گلد

۹۰۸,۶۰۰تومان 

چتر ایکیا 

۱,۱۴۰,۰۰۰تومان

چتر جوتی جینز مدل تاشو

۱,۳۰۰,۰۰۰تومان

چتر گابل مدل

۱,۵۰۰,۰۰۰تومان

 

 

مدل‌های متنوع چتر 

چترها از لحاظ کاربری به دو دسته تقسیم می‌شوند. چترهای آفتابی و چترهای بارانی که هر کدام در شرایط آب و هوایی متفاوتی به کار می‌آیند، اما اگر بخواهید از نظر طراحی به چترها نگاهی بیندازید، دنیای متنوعی دارند. چترها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازارها موجود هستند؛ از چتر بچه گانه با طرح‌های کارتونی و عروسکی گرفته تا چتر دخترانه با طرح‌ها و نقش‌هایی که دختران دوست دارند و یک چتر فانتزی محسوب می‌شوند، همگی موجود هستند.
چترها از نظر سایز هم متفاوت هستند، مثلا چترهای بچه گانه اغلب در سایز کوچک ساخته می‌شوند تا حمل و نگهداری آنها برای بچه‌ها آسانتر باشد. چتر بزرگترها هم با شعاع‌های متفاوتی ساخته می‌شود تا برای بیشتر از یک نفر یا دو نفر هم قابل استفاده باشد. مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت چیتر هم سایز چتر است؛ البته فاکتورهای دیگری مانند جنس چتر و کیفیت کار هم موثر هستند. تفاوت دیگر در مدل چترها، تاشو بودن آنهاست. برخی از چترها به منظور سهولت حمل و نقل تا شده و کوچک می‌شوند تا در کیف دستی جای بگیرند. این مدل چترها بهترین انتخاب برای سرزمین‌هایی با باران‌های موسمی و ناگهانی هستند.

 جنس چتر 

جنس چتر براساس کاربرد آن متفاوت است. برای ساخت چترهای آفتابی از پارچه استفاده می‌شود؛ آن هم پارچه‌های نخی با رنگ روشن که ضمن محافظت در برابر نور، زیر آنها ایجاد گرما و حرارت نشود. برای چترهای بارانی هم از انواع پلاستیک استفاده می‌شود. پلاستیکی که انعظاف پذیر باشد، قابلیت تا شدن داشته باشد، اما در عین حال، مقاومت لازم را در برابر باران تند هم داشته باشد. بعضی طراحان خلاقانه سراغ مواد اولیه دیگری هم می‌روند مثلا نمونه‌ای که به عنوان چتر شیشه ای شناخته می‌شود؛ نتیجه استفاده از نوعی پلاستیک شفاف و روشن است. 

برند چتر

از تولیدکنندگان پوشاک تا سازندگان اکسسوری، چتر تولید می‌کنند، چون سیستم پیچیده‌ای ندارد البته کیفیت تولید هم مهم است تا در باز و بسته شدن‌های پی در پی به سرعت خراب و غیر قابل استفاده نشود. به همین دلیل سراغ برند معتبری بروید که کیفیت محصولاتش را ثابت کرده است و مطمئن هستید، چتری خوب و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مثلا ایکیا که هلدینگ تولید کلیه محصولات خانه است و چتر هم در میان محصولاتش جای دارد، گزینه خوبی است. در مورد چترهای بچه گانه حساسیت چندانی نشان ندهید، چون بیشتر جنبه بازی دارند تا محافظت در برابر باران و آفتاب. همچنین به شدت دقت داشته باشید که لبه این چترها نوک تیز نبوده و دارای محافظ نرم باشد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید