خرید قسطی طلا ازکی وام

خرید قسطی طلا ازکی وام
شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 124050 |
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۲ | منبع: orogoldgallery.com
1086 بازدید
۲۴
14
ارسال به دوستان
پ

خرید قسطی طلا می‌تواند تنها راه شما برای خرید طلا در مواقع ضروری مثل ازدواج باشد. تا پیش از اینکه قیمت طلا سر به فلک بکشد و بسیاری از زوجین به جای طلا از بدلیجات برای گذراندن مراسمات استفاده کنند، می‌توانستند به‌راحتی و بدون دغدغه با مقداری پس‌انداز طلای مورد نظر خود را با توجه […]

خرید قسطی طلا ازکی وام

خرید قسطی طلا می‌تواند تنها راه شما برای خرید طلا در مواقع ضروری مثل ازدواج باشد. تا پیش از اینکه قیمت طلا سر به فلک بکشد و بسیاری از زوجین به جای طلا از بدلیجات برای گذراندن مراسمات استفاده کنند، می‌توانستند به‌راحتی و بدون دغدغه با مقداری پس‌انداز طلای مورد نظر خود را با توجه به بودجه‌ای داشتند تهیه کنند. اما حالا اگر قصد خرید طلا را داشته باشید یا باید پس‌انداز زیادی را کنار گذاشته باشید یا باید به فکر خرید طلای کم اجرت بیفتید.

اما در حال حاضر بسیاری از طلا و جواهر فروشان به فکر تامین نیاز مشتریان افتاده‌اند و خرید قسطی طلا را راهی برای رسیدن به آرزوی جوانان معرفی کرده‌اند. اگر شما نیز می‌خواهید در شرایط اضطراری برای خرید طلا اقدام کنید، اما بودجه کافی ندارید می‌توانید به‌راحتی از این دست فروشگاه‌ها برای خرید طلا اقدام کنید.

یکی از فروشگاه‌هایی که خرید آنلاین قسطی طلا را در اختیار مشتریان خود گذاشته است فروشگاه طلا و جواهر اورو است که در ادامه درباره نحوه و شرایط خرید طلا در این فروشگاه بیشتر توضیح خواهیم داد.

خرید طلا

فرآیند خرید طلا قسطی ازکی وام چگونه است؟

خرید قسطی طلا یک اتفاق دو سر سود است؛ هم برای خریداران و هم برای فروشندگان چراکه می‌تواند سوددهی بالایی داشته باشد. در بازار پر تلاطم طلا و ارز امروز خرید اقساط طلا می‌تواند راهی باشد تا شما بتوانید برای حفظ ارزش پول خود طلا بخرید یا بتوانید برای مراسم‌هایی که نیازمند خرید طلا است اقدام کنید.

طلا فروشان و فروشگاه‌های فروش جواهر با بستن قرارداد با برخی بانک‌ها و موسسات تامین اعتبار شرایطی را فراهم آورده‌اند که مشتریان بتوانند با خرید اعتبار و تضمین بانک تا سقف مشخصی از این دست فروشگاه‌ها طلا خریداری کنند.

بنابراین برای خرید قسطی طلا می‌بایست ابتدا از بانک یا موسسه تامین اعتبار فروشگاه مورد نظر اعتبار کسب کنید و با مراجعه به فروشگاه و ارائه مدارک از اعتبار خریداری شده استفاده کنید. شما می‌توانید با اعتبار خریداری شده انواع طلای نو و دست دوم یا کم اجرت را خریداری کنید. البته باید قبل از اقدام به تامین اعتبار در مورد شرایط فروشگاه مورد نظر اطلاعات دقیق کسب کنید.

فرآیند خرید طلا قسطی ازکی وام چگونه است؟

نحوه خرید قسطی طلا از فروشگاه طلا و جواهر اورو

همانطور که اشاره شد یکی از فروشگاه‌های طلا و جواهر که اقدام به ایجاد اعتبار برای خریداران کرده است فروشگاه طلا و جواهر اورو است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه طلا و جواهر اورو به طور دقیق شرایط خرید اقساط طلا را مشاهده کنید. اما در ادامه توضیحات در خصوص دو روش موجود برای خرید آنلاین قسطی طلا از این فروشگاه را می‌خوانید:

  1. فروشگاه طلا و جواهر اورو با همکاری با بانک آینده در طرح طراوت محصولات خود را به طور اقساط در اختیار خریداران قرار می‌دهد. مشتریان می‌توانند با دریافت اعتبار از این بانک تا سقف ۷۰ میلیون تومان از این فروشگاه طلا خریداری کنند. طبق قوانین این بانک مشتریان موظف‌اند در طی ۶ تا ۳۶ ماه بعد از دریافت اعتبار مبلغ اقساط را بازپرداخت کنند. گفتنی است که طرح طراوت یکی از کم کارمزدترین شرایط خرید قسطی طلا بانک در کشور است.
  2. روش دوم برای خرید قسطی طلا آنلاین از فروشگاه طلا و جواهر اورو دریافت اعتبار از از کی وام است. خریداران می‌تواننند از طریق این سامانه برای خرید طلا اقدام کنند. مسیر دریافت وام از این سایت به این شکل است که ابتدا خریدار باید در سایت از کی وام ثبت نام کنند و بعد از ورود اطلاعات درخواست اعتبار دهند. در مرحله بعد از طرف سامانه اعتبار سنجی انجام خواهد شد و در صورت خوش‌حسابی مشتری از خریدار خواسته می‌شود که مدارک خود را در سایت بارگذاری کند. در نهایت از طرف از کی وام به صورت پیامکی یا تلفنی نتیجه اعتبار سنجی و تایید وام اعلام خواهد شد.

خرید طلا آنلاین ازکی وام

بعد از تایید اعتبار لازم است خریدار وام برخی مدارک را به صورت فیزیکی به شرکت تحویل دهد. در صورتی که در تهران یا شهر البرز باشید می‌توانید به نمایندگان این شرکت مراجعه کنید و مدارک را تحویل دهید، در غیر این صورت می‌توانید مدارک را از طریق پست برای شرکت ارسال کنید.

در نهایت پس از تحویل مدارک ۳ روز زمان می‌برد تا اعتبار شما افزایش یابد. بعد از افزایش اعتبار نیز می‌توانید برای خرید قسطی طلا ازکی وام از فروشگاه طلا و جواهر اورو اقدام کنید.

برای اقدام خرید طلا از اورو گالری کافیه به وب سایت این فروشگاه مراجعه کنید و محصولات و طلاهای خاص خودتون رو انتخاب کنید و از طریق درگاه پرداخت، گزینه ازکی وام رو کلیک کنید تا به درگاه ازکی وام منتقل بشید.

یادداشت پایانی

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید قسطی طلا با فروشگاه آنلاین طلا و جواهر اورو با شماره ۰۲۱-۷۶۶۸۰۹۶۲ تماس بگیرید. فروشگاه اورو گالری برای انتخاب و خرید انواع انگشتر طلا ، دستبند طلا، گردنبند طلا مناسب است. این مجموعه با فراهم کردن فروش قسطی طلا یکی از مناسب ترین گزینه های طلا فروشی در ایران شده و استقبال بالایی در خرید آنلاین طلا پیدا کرده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 24
    1. نویسنده :ترانه قاسمی

      خرید قسطی طلا به نظرم راهکار هوشمندانه ایه، ممنون از معرفی خوبتون

    1. نویسنده :امیرعلی قاضی

      با این قیمت ها خرید قسطی طلا واقعا تنها راهکار برخی افرادیه که قصد ازدواج دارن

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا این سرویس برای همین افراد تهیه شده امیرعلی عزیز

    1. نویسنده :مریم شهیدی

      خرید طلا واقعا داره غیرممکن میشه، کاش زوجین کمی باهم کنار بیان

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا درسته مریم عزیز، ممنون از نظر ارزشمندتون

    1. نویسنده :پریا مقدم

      سلام شرایط خرید چیه چک لازمه؟

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        سلام پریا عزیز، از مشاوران ازکی وام شرایط رو به طور کامل دریافت کنید

    1. نویسنده :ثریا نظری

      ما پارسال برای عروسی از خدماتشون استفاده کردیم واقعا ممنون از خدمات خوبشون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون از اینکه تجربه ارزشمندتون رو به اشتراک گذاشتید ثریا عزیز

    1. نویسنده :محمدرضا گنجی

      سلام خسته نباشید، شرایط خاصی داره برای خرید؟

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        سلام محمدرضا عزیز، پیشنهاد میکنیم از سایت مجموعه شرایط رو مشاهده کنید

    1. نویسنده :مریم نمازی

      سلام وقت بخیر، ببخشید سقف خرید قسطی طلا چقدر هست؟

    1. نویسنده :عباس متعهد

      جریمه دیرکرد پرداخت قسط دارن؟

    1. نویسنده :محمد

      بهترین سایت خرید طلا بود، ممنون از معرفی خوبتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده محمد عزیز

    1. نویسنده :حسین مسعودی

      چطور باید طلای قسطی بخریم؟

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        به وب سایت اوروگلد گالری مراجعه کنید حسین جان

    1. نویسنده :alireza

      ممنون از مقاله خوبتون واقعا سایت کاربردی بود

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده علیرضا عزیز

    1. نویسنده :نریمان حق خواه

      واقعا دیگه با یک پس انداز ساده نمیشه از خرید طلا بر اومد، ممنون که معرفیشون کردید

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده نریمان عزیز