ایمنی هوانوردی ایران در حد استاندارهای جهانی است - افق اقتصادی

ایمنی هوانوردی ایران در حد استاندارهای جهانی است - افق اقتصادی
جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-10
کد خبر: 237633 |
تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ |
14 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیر دفتر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها گفت: هیچ‌گونه پروازی بدون برقراری ایمنی در هیچ فرودگاهی انجام نمی‌شود و در شرایط تحریم توانسته‌ایم از نظر برقراری ایمنی خود را به استانداردهای روز دنیا نزدیک کنیم.

ایمنی هوانوردی ایران در حد استاندارهای جهانی است

به گزارش بازار، حبیب داوودی‌دانا هم‌زمان با روز ایمنی حمل‌ونقل اظهار کرد: از کوچک‌ترین فرودگاه که پروازهای محدودی دارد تا تمام فرودگاه‌های بین‌المللی که هر روز شاهد انجام پروازهای پرشماری در آن‌ها هستیم، از استانداردهای نسبتاً مطلوبی برخوردار بوده و در ایمنی کامل پذیرای پروازها هستیم.
وی با اشاره به تعدادی محدود نیروهای انسانی در حوزه ایمنی هوانوردی در ستاد و فرودگاه‌های کشور گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ نفر متخصص ایمنی هوانوردی در ستاد و فرودگاه‌های کشور مشغول فعالیت هستند.
مدیر دفتر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه با جدیت به‌دنبال اصلاح ساختار ایمنی هوانوردی هستیم، گفت: ایمنی در ستاد و فرودگاه‌های کشور زمانی به نقطه ایده‌آل می‌رسد که از ساختار متناسب برخوردار باشد و مطابق با استانداردهای بین‌المللی اهداف خود را پیش ببرد.
داوودی‌دانا ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: کاپیتان نخجوانی با توجه به اینکه به‌عنوان خلبان در پرواز حضور دارد، اهمیت و ارزش مقوله ایمنی را به‌خوبی می‌داند و همواره تاکید ویژه‌ای بر افزایش ارتقای سطح ایمنی و اصلاح ساختار آن دارد.
وی ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال ساختار متناسب با وظایف به کارکنان حوزه ایمنی هوانوردی ایجاد شود و با جذب نیروی انسانی متخصص اهداف عالی شرکت مطابق با استانداردهای جهانی ایمنی پیش رود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید