رشد ۱۵۸ درصدی صدور ضمانت‌نامه صنایع در سال ۱۴۰۲ - افق اقتصادی

رشد ۱۵۸ درصدی صدور ضمانت‌نامه صنایع در سال ۱۴۰۲ - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-08
کد خبر: 231200 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ |
0 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: در سالی که به شعار «مهار تورم و رشد تولید» آراسته شده بود با تلاش همه همکاران، رشد بیش از ۱۵۰ درصدی در آمار مصوبات صدور ضمانت‌نامه صندوق رقم خورد.

رشد ۱۵۸ درصدی صدور ضمانت‌نامه صنایع در سال ۱۴۰۲

به گزارش بازار، «محمدحسین مقیسه» اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال درخواست صدور ضمانت‌نامه توسط هیأت مدیره صندوق مصوب شده است.
وی اضافه کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ از نظر تعداد رشد ۱۴۵ درصدی و از نظر مبلغ رشد ۱۵۸ درصدی را نشان می‌دهد.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزود: افزایش مصوبات صدور ضمانت‌نامه صندوق، که قسمتی از آن در سال جاری منجر به صدور ضمانت‌نامه شده و مابقی آن در سال آینده به صدور می‌انجامد؛ نشان‌دهنده حرکت رو به جلوی صندوق در مسیر دستیابی به اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده است که در راستای حمایت از صنایع تولیدی کشور صورت می‌گیرد.
مقیسه ادامه داد: به یاری همکاران صندوق و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد، توانستیم در سال ۱۴۰۲ روند تصاعدی در آمار صدور داشته باشیم و امیدواریم در سال جدید رشد صعودی برای صدور ضمانت‌نامه را رقم بزنیم.
وی در پایان گفت: همینطور در کنار آن خدمات بهتری را به جامعه «صنایع کوچک ایران» ارائه داده و واحدهای تولیدی بیشتری را مورد حمایت قرار دهیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید