ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟ بهترین توکن هوش مصنوعی

ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟ بهترین توکن هوش مصنوعی
شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 151285 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۱ | منبع: maktabkhooneh.org
8642 بازدید
۲
12
ارسال به دوستان
پ

هم‌زمان با پیشرفت تکنولوژی، روندهای جدیدی در صنعت ارزهای دیجیتال در حال ظهور است که یکی از جدیدترین نمونه‌ها در این حوزه، ارز دیجیتال هوش مصنوعی است. این ارز نگارها از فناوری هوش مصنوعی برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه استفاده می‌کنند تا کارایی صنایع مختلف را بهبود می‌بخشد. در این مقاله در مورد آموزش ارز دیجیتال […]

ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟ بهترین توکن هوش مصنوعی

هم‌زمان با پیشرفت تکنولوژی، روندهای جدیدی در صنعت ارزهای دیجیتال در حال ظهور است که یکی از جدیدترین نمونه‌ها در این حوزه، ارز دیجیتال هوش مصنوعی است. این ارز نگارها از فناوری هوش مصنوعی برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه استفاده می‌کنند تا کارایی صنایع مختلف را بهبود می‌بخشد. در این مقاله در مورد آموزش ارز دیجیتال هوش مصنوعی چگونگی کارکرد و مزایا و معایب احتمالی آن‌ها و اینکه بهترین توکن هوش مصنوعی چیست صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

منظور از ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی و بلاک‌چین را می‌توان جدیدترین و تقریباً جدی‌ترین شکل تکنولوژی در قرن ۲۱ دانست که در زندگی روزمره انسان‌ها تغییرات زیادی ایجاد کرده‌اند. این تکنولوژی اخیراً به حوزه ارزهای دیجیتالی نیز نفوذ پیدا کرده و مفهوم جدید رمزارز دیجیتالی هوش مصنوعی را به آموزش ارز دیجیتال آورده است. ارز دیجیتال هوش مصنوعی که با نام‌های سکه یا توکن هوش مصنوعی نیز شناخته می‌شوند، نوعی ارز دیجیتال بوده که فناوری هوش مصنوعی را در روند خود گنجانده‌اند.

نحوه عملکرد توکن هوش مصنوعی

این ارزها اغلب به عنوان یک پلتفرم اختصاصی با هدف استفاده از هوش مصنوعی و بلاک‌چین به طور هم‌زمان برای محققان و توسعه‌دهندگان این تکنولوژی برای توسعه و آزمایش مدل‌ها، برنامه‌ها و الگوریتم‌های جدید در یک محیط غیرمتمرکز و باز عمل می‌کنند. برخلاف ارزهای دیجیتال رایج، رمزارزهای هوش مصنوعی الگوهای بازار را مطالعه و پیش‌بینی کرده و معاملات خودکار را با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی و پردازش زبان طبیعی انجام می‌دهند.

همچنین به دلیل توانایی آنها در یادگیری و تطبیق خود با تحولات بازار، سرمایه‌گذاران از آنها به عنوان یک گزینه پویاتر و مطمئن‌تر برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند. برخی از این ارزهای رمزنگاری شده توسط هوش مصنوعی جهت افزایش امنیت شبکه و کارایی بیشتر از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، برخی از توکن‌ها تکنولوژی تشخیص چهره را برای تأیید تراکنش‌ها و جلوگیری از تقلب و کلاه برداری به کار می‌برند.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی در بازار ارز دیجیتال چیست؟

استفاده از هوش مصنوعی در بازار ارزهای دیجیتالی می‌تواند مزایای متعددی از نظر مدیریت ریسک، تصمیم‌گیری، امنیت و مواردی از این قبیل داشته باشد. در اینجا نیز ما به برخی از اصلی‌ترین مزایای اشاره کرده‌ایم. مانند:

  • بهبود تصمیم‌گیری

حجم عظیمی از اطلاعات لازم در روند معاملات را می‌توان با هوش مصنوعی تجزیه‌وتحلیل کرد که شامل تشخیص الگوها و روندهایی است که تحلیل‌گران انسانی آن‌ها را نادیده می‌گیرند. با استفاده از نتایج به دست آمده و آموزش ارز دیجیتال هوش مصنوعی، معامله‌گران می‌تواند تصمیم بگیرند که چه زمانی ارز دیجیتالی مانند بیتکوین را بخرند، بفروشند یا نگه دارند. این خود یکی از نکات مهم در آموزش ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی

  • کارایی بیشتر

عملکردهای متعددی در بازار ارزهای دیجیتال از جمله تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، نظارت بر روند بازار و اجرای تراکنش‌ها را می‌توان با هوش مصنوعی به صورت خودکار اجرا کرد. این کار می‌تواند سرعت تراکنش‌ها را در شبکه بلاک‌چین افزایش داده و در زمان تریدرها صرفه‌جویی کند.

  • مدیریت ریسک بهتر

هوش مصنوعی می‌تواند با ارزیابی داده‌ها و شناسایی مشکلات احتمالی قدرت مدیریت ریسک را در معامله‌گران بهتر کند. این خود سبب شده تا تریدرها در مورد دارایی‌هایی که باید در آنها سرمایه‌گذاری کنند و همچنین مقداری که باید سرمایه‌گذاری کنند، تصمیم‌های آگاهانه‌تری بگیرند.

  • امنیت بهتر

هوش مصنوعی در ارزهای دیجیتالی با شناسایی نقض‌های امنیتی احتمالی و انجام اقداماتی برای توقف آنها، می‌تواند امنیت را افزایش دهد. با این کار می‌توان احتمال هرگونه هک شدن و یا سایر مشکلات امنیتی را کاهش داد.

معایب استفاده از توکن هوش مصنوعی

علی‌رغم مزایای زیاد ارز دیجیتال هوش مصنوعی، استفاده از این رمزنگارها معایبی هم دارد که هنگام آموزش ارز دیجیتال بهتر است با آنها آشنا شوید، مانند:

  • پذیرش محدود: ارز دیجیتال هوش مصنوعی هنوز در مراحل اولیه توسعه بوده و نرخ پذیرش آنها در بازار و صرافی‌ها نسبتاً پایین است.
  • نوسانات: مانند سایر ارزهای دیجیتال، سکه‌های دیجیتالی هوش مصنوعی در معرض نوسانات بازار بوده که می‌تواند منجر به ضررهای قابل‌توجهی برای سرمایه‌گذاران شود.
  • پیچیدگی: استفاده از فناوری هوش مصنوعی می‌تواند کاری کند که این توکن‌ها برای کاربران معمولی پیچیده‌تر و دشوارتر به نظر برسد.

معرفی بهترین توکن هوش مصنوعی

در ادامه جهت آشنایی و آموزش ارز دیجیتال هوش مصنوعی نگاهی به چندین نمونه از بهترین انواع آن در بازار امروزی می‌اندازیم:

توکن هوش مصنوعی graph

Graph یکی از معروف‌ترین و بهترین توکن‌های هوش مصنوعی در این بازار است. این ارز دیجیتال با هوش مصنوعی یک پروتکل منبع‌باز است که برای جمع‌آوری، پردازش و ذخیره داده‌ها از شبکه‌ها و برنامه‌های مختلف بلاک‌چین مثل شبکه اتریوم به منظور تسهیل بازیابی اطلاعات کاربرد دارد. به نوعی می‌توان گراف را یک پروتکل فعال در زمینه پردازش اطلاعات دانست که از هوش مصنوعی برای انجام این کار استفاده می‌کند. کاربران قادرند با کمک APIهای به نام زیر گراف این داده‌ها را به دست آورده و بعد از پردازش با دیگران به اشتراک بگذارند. بر اساس حرف تیم توسعه‌دهنده این توکن هوش مصنوعی، گراف با کمک بیش از ۳۰۰۰ زیرگراف که توسط توسعه‌دهندگان در سرتاسر جهان ایجاد شده‌اند، اطلاعات برنامه‌های غیرمتمرکز بسیاری را به دست آورده و پردازش می‌کند.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی SingularityNET

این پروژه هوش مصنوعی در صنعت ارزهای دیجیتال یک پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین بوده که به هر کسی امکان می‌دهد با استفاده از خدمات هوش مصنوعی اطلاعات را استخراج کرده، به اشتراک بگذارد و از آنها کسب درآمد کند. این پلتفرم از AGIX به عنوان توکن اصلی خود برای تسهیل تراکنش‌ها و مشارکت در شبکه استفاده می‌کند. AGIX نیز برای پرداخت هزینه استفاده از خدمات هوش مصنوعی در پلتفرم کاربرد دارد. علاوه بر این، سینگولاتی نت به عنوان یک پلت فرم برای سازندگان ابزار هوش مصنوعی در جهت اشتراک‌گذاری و بازاریابی محصولات خود و همچنین نظارت آسان بر اثربخشی آنها عمل می‌کند. جالب است بدانید که تیم سازنده از دیجیتال هوش مصنوعی SingularityNET در ایجاد سوفیا، ربات انسان‌نما با تکنولوژی هوش مصنوعی نیز پیش‌گام بوده که هدف از ساخت آن رسیدن به هوش مصنوعی در حد انسان است.

توکن هوش مصنوعی Fetch

این ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی بر روی یک پلتفرم غیرمتمرکز ساخته شده و هدف ایجاد آن عوامل مستقلی است که می‌توانند با یکدیگر و محیط برای تکمیل وظایف تعامل داشته باشند. هدف Fetch در حقیقت ایجاد یک اکوسیستم غیرمتمرکز و مبتنی بر هوش مصنوعی است که در آن عوامل بتوانند وظایفی مانند تبادل داده، تبادل ارزش و تخصیص منابع را به شیوه‌ای کارآمدتر و مستقل‌تر انجام دهند. پلتفرم Fetch به گونه‌ای طراحی شده است که امکان ایجاد قراردادهای هوشمندی را فراهم می‌کند که توسط هوش مصنوعی پشتیبانی خواهند شد و عوامل را قادر می‌سازد تا با یکدیگر تعامل داشته باشند و وظایف را بدون نیاز به واسطه انجام دهند.

کار با ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال هوش مصنوعی Ocean Protocol

Ocean Protocol یک پلتفرم ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که هدف آن ارائه یک بازار امن و شفاف برای به اشتراک گذاری داده ها استگاین توکن هوش مصنوعی به کسب و کارها، افراد و سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا داده‌های خود را در حالی که تضمین می‌کند امن و خصوصی باقی می‌مانند به شیوه‌ای کنترل شده و قابل کسب درآمد به اشتراک بگذارند.

Ocean Protocol از هوش مصنوعی به عنوان یک جزء کلیدی پلتفرم خود استفاده کرده و امکان ایجاد سرویس های داده ای را فراهم می کند که توسط هوش مصنوعی پشتیبانی می شوند. این پلتفرم بازاری را برای این خدمات فراهم می‌کند و به کسب و کارها و افراد اجازه می‌دهد داده‌ها و خدمات هوش مصنوعی را به روشی امن و شفاف خریداری و بفروشند. همچنین از OCEAN برای تشویق و پاداش مشارکت در شبکه و همچنین برای پرداخت هزینه استفاده از داده ها و خدمات هوش مصنوعی در پلتفرم استفاده می شود.

سخن پایانی

امروزه تاثیرپذیری انسان‌ها از هوش مصنوعی به اندازه ای است که حتی برخی کاربران از به اشتراک‌گذاری نسل جدید این تکنولوژی است می‌خواهند به آنها در سرمایه‌گذاری کمک کند. به همین دلیل توکن هوش مصنوعی را می‌توان روند جدیدی در صنعت ارزهای دیجیتال دانست که از فناوری هوش مصنوعی برای افزایش عملکرد خود استفاده می‌کنند. این ارز نگار روشی کارآمدتر، شفاف‌تر و مطمئن‌تر برای انجام معاملات ارائه می‌دهند. درحالی‌که استفاده از سکه‌های رمزنگاری هوش مصنوعی دارای مزایا و معایبی است، آینده آنها امیدوارکننده به نظر می‌رسد و این پتانسیل را دارند که صنعت ارزهای دیجیتال را متحول کنند. به همین علت توصیه ما به شما این است که حتماً به به کارگیری انواع آموزش ارز دیجیتال فکر کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :شیما رحمتی

      چقدر جالب نمیدونستم هوش مصنوعی هم ارز دیجیتال داره، ممنون از خبر ارزشمندتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        خوشحالیم که این مطلب رو مفید دونستید شیمای عزیز