کاردانو را در ۰.۴۷ و ۰.۳ دلار با هدف رسیدن به ۱۰ دلار بخرید! - افق اقتصادی

کاردانو را در ۰.۴۷ و ۰.۳ دلار با هدف رسیدن به ۱۰ دلار بخرید! - افق اقتصادی
پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-09
کد خبر: 237432 |
تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱ |
16 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

قیمت ارز دیجیتال پر هیاهو و قدرتمند کاردانو قبل از آتش بازی در بولران میتواند یکبار دیگر در نواحی ۰.۳ و ۰.۲۵ دلار به سرمایه گذاران فرصت خرید بدهد.

کاردانو را در ۰.۴۷ و ۰.۳ دلار با هدف رسیدن به ۱۰ دلار بخرید!

هادی بهرامی؛ بازار: ارز های دیجیتال همان پول های دیجیتالی هستند که غیر متمرکز بوده و با استفاده از بلاکچین عملیات پرداخت و کار های روزمره بشر را آسان تر میکنند. پردازش و انتقال سریع اطلاعات، عملیات پرداخت با کارمزد کمتر، خدمات غیر متمرکز بانکداری، سرگرمی و سرمایه گذاری از مهم ترین کاربرد های بازار ارز دیجیتال است. ارز دیجیتال کاردانو یکی از پر هیاهو ترین و همچنین قوی ترین پروژه های بازار است که در زمینه شبکه پرداخت و اجرای قرارداد های هوشمند (smort contract) به صورت جدی فعالیت میکند. ارز دیجیتال کاردانو از الگوریتم اثبات سهام اوروبوروس تبعیت میکند که برای تامین امنیت و پایداری شبکه از یک مکانیزم پیچیده و منحصر به‌ فرد ریاضی استفاده میشود. این پروژه با محیط زیست بسیار سازگار است و در مقابل کارمزد و هزینه های جانبی کم، سرعت و مقیاس پذیری بسیار بیشتری نسبت به سایر پلتفرم های قرارداد هوشمندی مثل اتریوم دارد. در ادامه به تحلیل تکنیکال بلند مدت آدا کاردانو با نماد ADA خواهیم پرداخت و روند پیش روی آنرا به صورت کامل بررسی خواهیم کرد تا سرمایه گذاران با آگاهی بیشتری اقدام به خرید و فروش کنند. تحلیل تکنیکال کاردانو قیمت ارز دیجیتال کاردانو طی ۷ ماه اخیر با افزایش ۲۳۰ درصدی از کف عمیق ۰.۲۴ دلار به ۰.۸ دلار رسید و پس از ایجاد یک پیوت ماژور تا ۰.۴۴ دلار ریزش کرد. در حال حاضر بر روی حمایت ۰.۴۷ دلار قرار دارد که با حفظ آن میتواند تا اهداف میان مدت ۰.۸ و ۱ دلار رشد کند؛ در غیر اینصورت، اگر حمایت ۰.۴۷ دلار از دست برود، حمایت معتبر ۰.۳ و در نهایت ۰.۲۵ دلار در دسترس خواهد بود. اوسیلاتور rsi در حال نزدیک شدن به حمایت بلند مدت ۳۲ در محدوده اشباع فروش است که اگر به این حمایت به سرعت واکنش مثبت نشان دهد میتواند قیمت را به سمت بالا هل داده و از روند اصلاحی خارج کند. نواحی ۰.۳ و بخصوص ۰.۲۵ دلار بهترین حمایت ها جهت خرید و سرمایه گذاری کم ریسک هستند و اهداف ۰.۸، ۱ و بخصوص ۳ دلار بهترین مقاومت ها جهت سیو سود و یا فروش پله ای. البته که ما در روند صعودی این ارز و بولران پیش رو اهداف بالایی را برای قیمت متصور هستیم که در صورت اوج گیری شاخص آلت کوین ها میتوان به اهداف ۳، ۷ و ۱۰ دلار فکر کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید