اجاره هتل در اطراف حرم چند؟ - افق اقتصادی

اجاره هتل در اطراف حرم چند؟ - افق اقتصادی
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-29
کد خبر: 223111 |
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ |
46 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

اکوایران: معمولاً در ایام نوروز و سایر تعطیلات رسمی، تقاضا برای اجاره اقامتگاه‌های مختلف افزایش می‌یابد و البته بنا به افزایش تقاضا در این ایام شاهد افزایش قیمت‌ها نیز هستیم.

اجاره هتل در اطراف حرم چند؟

به گزارش اکوایران، هزینه روزانه یک اتاق ۳ نفره در هتل ۵ ستاره واقع در خراسان رضوی، ۱۰ میلیون و ۳۶۹ هزار تومان است. با این مبلغ می‌توان یک سوئیت ۸ نفره در نزدیکی حرم با ۸۰ مترمربع مساحت و لوازم آشپزی را به مدت ۷ شب کرایه کرد.

البته هرچند هتل تنها یک اتاق است اما  خدماتی از جمله، اسپا (خدمات ماساژ) صد دقیقه در روز، صبحانه و مجموعه‌های ورزشی را نیز در بر می‌گیرد.

هزینه اقامت روزانه یک نفر در یک هتل ۱ ستاره واقع در مشهد یک میلیون و ۸۴۰ هزار تومان است، با این مبلغ در این شهر می‌توان یک سوئیت مبله و ۲ نفره را برای ۳ شب اجاره کرد؛ هرچند اجاره روزانه این سوئیت در اواخر اسفند ۴۰۰ هزار تومان بوده و در ایام نوروز به ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

شروع قیمت‌ها برای اجاره سوئیت یک نفره در مشهد، از شبی ۷۵۰ هزار تومان است؛ سوئیت‌های با این قیمت، امکانات و کیفیت پایین‌تری نسبت به هتل‌های لوکس دارند.

با توجه به رشد آگهی‌های اجاره سوئیت، افزایش تنوع برای انتخاب، هزینه کمتر از اقامت در هتل، مساحت و تعداد اتاق بالاتر، طبیعی است مسافران اجاره سوئیت با قیمت مناسب‌ و تعداد ظرفیت بیشتر را به اقامت در هتل با قیمت نجومی ترجیح دهند.

برای اقامت یک شب در اتاق یک نفره از یک هتل ۴ ستاره واقع در خیابان امام رضا، ۳ میلیون و ۱۶۴ هزار تومان و برای اقامت یک شب در اتاقی با این مشخصات در یک هتل ۵ ستاره در خیابان شیرازی، ۴ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان تعیین شده است.

اقامت یک شب در یک اتاق یک نفره در یک هتل ۲ ستاره در  خیابان امام رضا، یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومان است و اقامت در یک اتاق در هتلی ۱ ستاره در این خیابان، یک میلیون و ۸۴۰ هزار تومان است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید