بدون ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود اقتصاد دانش بنیان آرزوست - افق اقتصادی

بدون ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود اقتصاد دانش بنیان آرزوست - افق اقتصادی
شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 125368 |
تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۳۵ |
0 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

فناوری اقتصاد ایران: دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم رونمایی از نظام جدید ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود: تکمیل این نظام، مهم‌ترین رکن شکل گرفتن اقتصاد دانش بنیان است. به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم رونمایی از نظام جدید ارزشگذاری دارایی‌های نامشهود گفت: تکمیل این نظام، […]

بدون ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود اقتصاد دانش بنیان آرزوست

فناوری

اقتصاد ایران: دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم رونمایی از نظام جدید ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود: تکمیل این نظام، مهم‌ترین رکن شکل گرفتن اقتصاد دانش بنیان است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم رونمایی از نظام جدید ارزشگذاری دارایی‌های نامشهود گفت: تکمیل این نظام، مهم‌ترین رکن شکل گرفتن اقتصاد دانش بنیان است. بدون ارزشگذاری دارایی‌های نامشهود گسترش اقتصاد دانش بنیان یک آرزوست. صد کشور بزرگ دنیا را جمع اوری و بررسی کردیم. ۹۵ درصد ارزش بازار آن‌ها مربوط به دارایی‌ها نامشهود آن‌ها بود.او ادامه داد: نظام ارزشگذاری در سه مورد تکمیل شده و اماده است. بحث تشخیص، ثبت و ارزشگذاری در نظام جدید هم تکمیل است. موضوعی که نیازمند تاکید و تکمیل آن هستیم، بحث نظام اعتباردهی به این دارایی‌های نامشهود در اعتبارسنجی بانک هاست. دهقانی فیروز آبادی گفت: پذیرش رکن ضامن صندوق پژوهش و فناوری در بورس و تشکیل کمیته دانش بنیان در بورس هم از جمله درخواست‌های ما از وزارت اقتصاد و بورس است. این اتفاق حتی منحر به جمع اوری نقدینگی سرگردان در جامعه و کنترل تورم خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید