کمبود روحانی، معضل جدید مساجد مهریز - افق اقتصادی

کمبود روحانی، معضل جدید مساجد مهریز - افق اقتصادی
پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-09
کد خبر: 168967 |
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۵۸ |
66 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عبدالرضا محی الدینی در اجلاس شهرستان نماز در مهریز اظهار کرد: هم‌اکنون در شهرستان مهریز ۲۵۷ باب مسجد در شهر و مناطق روستایی وجود دارد که در ۱۰۰ مسجد نماز اقامه می‌شود و برای انجام امور تبلیغی با کمبود روحانی مواجه هستیم. وی عنوان کرد: برگزاری نمازجماعت در […]

کمبود روحانی، معضل جدید مساجد مهریز

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عبدالرضا محی الدینی در اجلاس شهرستان نماز در مهریز اظهار کرد: هم‌اکنون در شهرستان مهریز ۲۵۷ باب مسجد در شهر و مناطق روستایی وجود دارد که در ۱۰۰ مسجد نماز اقامه می‌شود و برای انجام امور تبلیغی با کمبود روحانی مواجه هستیم.

وی عنوان کرد: برگزاری نمازجماعت در مدارس، ادارات و نهادها از برنامه‌های مهمی است که با همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان صورت می‌گیرد.

محی الدینی یادآور شد: برای انجام برنامه‌ها هیچ ردیف بودجه مشخصی نداریم و اگر صنایع و خیران همکاری بهتری داشته باشند، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: وجود امکانات بهداشتی و رفاهی در مساجد و نمازخانه‌های بین راهی در شهرستان موضوع مهمی است که امیدواریم با درایت و پیگیری مسئولان مرتبط رفع شود.

وی همچنین به بیان اهمیت نماز در مدارس پرداخت و گفت: باید امکانات و نمازخانه های مدارس به‌روزرسانی شود تا شوق اقامه نماز در دانش آموزان ایجاد شود.

در این مراسم از فعالان حوزه نماز با حضور امام جمعه مهریز، فرماندار ، مدیر ستاد اقامه نماز استان در محل اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مهریز تقدیر شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید