بهترین سایت ترید فارکس برای ایرانیان + آنالیز براساس معیارهای اساسی

بهترین سایت ترید فارکس برای ایرانیان + آنالیز براساس معیارهای اساسی
یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
کد خبر: 243209 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ | منبع: deltafx.com
1362 بازدید
۲
4
ارسال به دوستان
پ

ترید فارکس نه‌ تنها در ایران بلکه در تمام نقاط دنیا یک شغل پرطرفدار و پردرآمد است.

بهترین سایت ترید فارکس برای ایرانیان + آنالیز براساس معیارهای اساسی

اما در ایران به دلایل مختلفی مانند تورم قیمت دلار این شغل به‌ سرعت در حال گسترش است و افراد زیادی هر روزه شروع به فعالیت در فارکس می‌کنند. اما آیا به همان میزان که افراد ایرانی به ترید در فارکس روی می‌آورند، سایت‌های قابل‌اطمینان برای خدمات‌رسانی به آنها وجود دارد؟ آیا ایرانیان عزیز می‌توانند بدون دغدغه به فکر کسب درآمد از فارکس باشند و هیچ نگرانی در رابطه با امنیت بروکر، مجوزهای رسمی آن، واریز و برداشت‌ و امکانات بروز و پیشرفته مورد نیازشان نداشته باشند؟ پاسخ‌دادن به این سوال دشوار است و مستلزم تحقیق و بررسی دقیق است. در این مطلب بهترین سایت ترید فارکس برای ایرانیان را به شما معرفی می‌کنیم تا با خیالی آسوده به ترید در فارکس بپردازید. اما قبل از آن نکات مهمی را در مورد نحوه پیدا کردن بهترین سایت ترید در فارکس و بررسی عملکرد آن به شما خواهیم گفت تا خود شما با دید بازتری به جستجو و انتخاب بپردازید.

معیارهایی برای پیدا کردن بهترین سایت ترید فارکس برای ایرانیان

وب‌سایت‌ها و بروکرهای بسیار معتبری در خارج از ایران برای تریدرهای فارکس وجود دارند که امنیت و کیفیت خدمات را برای مشتریان خود تضمین می‌کنند. چرا که باید از لحاظ قانون‌گذاری مدیریت و رصد شوند. اما در ایران به دلیل جدید بودن این کسب‌وکار، بسیاری از بروکرها (کارگزاران فارکس) از امنیت و کیفیت لازم برخوردار نیستند و این مسئله کار را برای تریدرهای تازه‌کار دشوار کرده است. در پیدا کردن بهترین سایت ترید فارکس حتما نکات زیر را بررسی کنید تا از نظر سطح کیفی و امنیتی بروکر مطمئن شوید.

  1. سابقه فعالیت بروکر
  2. رگولاتوری (قانون‌گذاری) بروکر
  3. تعداد مخاطبین بروکر
  4. بررسی بازخوردهای دیگر کاربران (شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های کاربری)
  5. جامعیت و کیفیت تکنولوژی و ارائه خدمات
  6. هزینه‌های ارائه خدمات

۱- سابقه فعالیت بروکر

شاید مهم‌ترین نکته در انتخاب بهترین بروکر، قدمت و سابقه فعالیت آن باشد. در حوزه مالی همواره شرکت‌های زیادی را می‌بینیم که با انگیزه‌های بالا وارد حوزه مالی می‌شوند؛ اما دوامی ندارند. بسیاری از آنها به دلیل سو مدیریت مسائل مالی ورشکسته می‌شوند و در برخی موارد به سرمایه‌های تریدرها آسیب جدی وارد می‌کنند. ازاین‌ رو قدمت و پایداری فعالیت یک بروکر از اهمیت بالایی برخوردار است. توصیه ما این است که در انتخاب بروکرهایی با عمر کمتر از ۱۰ سال بسیار دقت و وسواس به خرج دهید. تقریبا بسیاری از بروکرهای ناموفق در ۵ تا ۱۰ سال اول برای همیشه از بازار محو می‌شوند.

۲- رگولاتوری بروکر

رگولاتوری به معنای قانون‌گذاری است و بروکر رگوله شده به معنای بروکری است که توسط سازمان‌های مالی و قضایی بین‌المللی بررسی و تایید شده باشد. توصیه اکید ما این است که حتما این مورد را هنگام انتخاب بروکر به صورت دقیق چک کنید. عدم رعایت این مورد می‌تواند به ازدست‌رفتن سرمایه شما منجر شود!

۳- تعداد مخاطبین بروکر

بعد از بررسی دو مورد بالا که جزئی از ضروریات انتخاب بروکر است حال باید به بررسی محبوبیت و مقبولیت کارگزاری خود بپردازید. کارگزاری‌های معتبر و امن که خدمات با کیفیتی ارائه می‌دهند حتما از جامعه کاربری بالا و پویا برخوردارند. در این مورد شما می‌توانید آمار بازدید سایت بروکر، تعداد دنبال‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام، تعداد سابسکرایب‌ها و ویوهای اکانت یوتیوب بروکر را بررسی کنید و از دارا بودن جامعه کاربری قابل قبول در آن بروکر اطمینان حاصل کنید. مطمئن باشید بروکرهایی که جامعه کاربری کوچک و خلوتی دارند، مشتریان کمتری هم دارند و این می‌تواند نشان از وجود برخی ضعف‌ها در خدمت‌رسانی یک کارگزاری باشد.

۴- بررسی بازخوردهای دیگر کاربران

فعال بودن وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی یک بروکر با اطلاعات آپدیت و ارزشمند و همچنین تعامل کاربران با بروکر مسئله مهمی است. پس از آن باید به نوع بازخورد و نظرات کاربران و مشتریان بروکر نیز توجه کرد. نظرات افراد به طور میانگین چه پیامی را منتقل می‌کند؟ چه رنگ و بویی دارد؟ همچنین می‌توانید در گوگل به جستجو بپردازید، نظرات سایت‌ها و انجمن‌های کاربری مختلف و غیروابسته به آن بروکر را مطالعه کنید تا ارزیابی جامع‌تری از عملکرد آن کارگزاری به دست آورید. گاهی دیده می‌شود که در شبکه‌های اجتماعی یک بروکر، تمام نظرات مثبت است؛ اما وقتی به سراغ انجمن‌های غیروابسته می‌روید اکثرا از کیفیت خدمات آن کارگزاری راضی نیستند.

۵- جامعیت و کیفیت تکنولوژی در ارائه خدمات

این تحلیل را می‌توانید زودتر از بقیه ارزیابی‌ها انجام دهید. در این مرحله به دنبال مقایسه خدمات و امکاناتی باشید که بروکر انتخابی شما در مقایسه با سایر کارگزاری‌ها ارائه می‌دهد. اول هدف و امکانات مورد نیاز خود را تعیین کنید و سپس به ارزیابی خدمات بروکرها بپردازید. بروکرهای معتبر و پیشرو همواره در تلاش هستند تکنولوژی‌های خدماتی بروز و امکانات جامعی را به کاربران خود بدهند تا آن‌ها را از همه جهت بی‌نیاز کنند. شما نیز در انتخاب بهترین بروکرها موارد زیر را حتما بررسی کنید:

  1. تعداد نمادهای قابل‌ معامله ( جفت ارزها، بازار سهام، کامودیتی‌ها و ارزهای دیجیتال )
  2. تکنولوژی‌های مرتبط به فارکس مانند کپی تریدینگ، اکسپرت تریدینگ و عدم اسلیپیج قیمتی.
  3. نداشتن میز معاملاتی (No Dealing Desk) یا وصل کردن مستقیم شما به بازار جهانی به‌جای وصل کردن به بازار ساختگی خود بروکر.
  4. ارائه خدمات واریز و برداشت امن و متنوع ( دلاری، ریالی و ارز دیجیتال)
  5. پشتیبانی فارسی ۲۴ ساعته

۶- هزینه‌های ارائه خدمات

بسیاری از بروکرها اگرچه امکانات منطقی و خوبی را ارائه می‌دهند؛ اما قیمت ارائه خدمات آنها آنچنان به‌صرفه نیست. یکی از مهم‌ترین هزینه‌های هر تریدر میزان سوآپ، اسپرد و کارمزد معاملاتش است. این قیمت‌ها به‌ راحتی قابل استعلام و مقایسه هستند؛ بنابراین به دنبال یک بروکر منصف و خوش‌قیمت باشید.

بهترین سایت ترید برای ایرانیان

برای کاربران ایرانی‌ تعداد کارگزاری‌های معتبری که واریز و برداشت ریالی داشته باشند، رگوله شده باشند و بالاترین سطح کیفیت خدمات را ارائه کنند، بسیار کم هستند. ازاین‌رو ما به شما بنابر شواهد و اطلاعات و بررسی فاکتورهای مختلف از قبیل مهم‌ترین نکاتی که در همین مقاله در موردشان صحبت کردیم به عنوان بهترین بروکر فارکس برای ایرانی ها، بروکر دلتا اف ایکس (Delta FX) را پیشنهاد می‌کنیم. با این‌ حال همچنان نیاز است شما تحقیقات مستقل خود را انجام دهید و بررسی‌های لازم را با توجه به نیاز خود داشته باشید. از جمله ویژگی‌های اساسی بروکر دلتا اف ایکس به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  • بروکر Delta FX بیش از ۱۶ سال است که به ارائه خدمات فارکس به کاربران ایرانی سرویس ارائه می‌دهد و یکی از معتبرترین بروکرهای ایرانی محسوب می‌شود که با تجربه بالای خود سختی های بازار را پشت سر گذاشته اند در فعالیت خود به پایداری ارزشمندی رسیده است.
  • بروکر دلتا اف ایکس توسط مؤسسات و حوزه‌های مالی بین‌المللی معتبر رگوله شده و تمام مشتریان و معاملات آن زیر نظر انجمن‌های قانونی بین‌المللی است. همچنین تا به امروز چندین جایزه معتبر جهانی در زمینه مشتری‌مداری و ارائه خدمات بروز به مشتریان از کشورهای مختلف دریافت کرده است.
  • تعداد مخاطبین و مشتریان بالای این بروکر در ایران و جهان و بازخوردهای مثبت آنان در مورد امکانات Delta FX نشان از محبوبیت این بروکر در سطح جهانی نیز دارد.
  • دلتا اف ایکس تقریبا تمام خدمات مبتنی بر فارکس از جمله اتصال مستقیم شما به بازار جهانی، کپی تریدینگ، اکسپرت تریدینگ، بیش از ۳۰۰ نماد قابل‌معامله از سهام گرفته تا ارزهای دیجیتال و… را ارائه می‌دهد.
  • شما می‌توانید از آموزش‌های رایگان بخش دلتا کالج این بروکر نهایت استفاده را در ارتقای سطح معامله‌گری خود ببرید.
  • کمیسیون‌های ارائه خدمات به‌خصوص کارمزدها و اسپردهای معاملاتی این بروکر بسیار اندک و رقابتی بوده و در نوع خود جالب‌ توجه است!

کلام آخر

ما در این مقاله به بررسی بهترین سایت ترید برای ایرانیان پرداختیم. امیدواریم از آن در راستای افزایش آگاهی و انتخاب بهتر و مطمئن‌تر بروکر خود استفاده کنید. از اینکه تا انتها همراه ما بودید از شما متشکریم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :رضا داوودی

      تعداد مخاطبین بروکر واقعا یکی از مهمترین فاکتورهاست مرسی از اطلاعات مفیدتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا رضا جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید