عرضه روزانه ۴۴۰ تن گوشت مرغ در میدان بهمن - افق اقتصادی

عرضه روزانه 440 تن گوشت مرغ در میدان بهمن - افق اقتصادی
شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 224363 |
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۴۵ |
15 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

در حالی که به گفته نماینده جهادکشاورزی روزانه ۴۰۰ تن مرغ گرم و ۴۲ تن مرغ منجمد در میدان بهمن توزیع می شود مردم خواستار عرضه بیشتر مرغ و افزایش تعداد غرفه‌های عرضه‌کنندگان شدند.

عرضه روزانه ۴۴۰ تن گوشت مرغ در میدان بهمن

– اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، معاون وزیر صمت به همراه نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان تهران، مدیرکل بازرسی کالای مصرفی و مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت در روز شنبه در اولین روز فعالیت میدان تره‌بار بهمن در سال جدید جهت بررسی وضعیت توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز از این میدان بازدید کرد. حسین فرهیدزاده در این بازدید به گفتگو با مردم پرداخت. اکثر مردم حاضر در میدان بهمن، درخواست عرضه بیشتر مرغ و افزایش تعداد غرفه‌های عرضه‌کنندگان را داشتند. رئیس سازمان حمایت در ادامه از غرفه‌های عمده‌فروشی و خرده‌فروشی مرغ بازدید کرد. نماینده جهاد کشاورزی و بازرسان اداره کل صنعت معدن و تجارت استان تهران توضیحات لازم درباره روند عرضه مرغ در این میدان را ارائه کردند که بر اساس آن میزان عرضه مرغ گرم در میدان بهمن حدود ۴۰۰ تن و مرغ منجمد وارداتی ۴۲ تن است. رئیس سازمان حمایت در ادامه بازدیدهای امروز با توجه به شروع عرضه گوشت تنظیم بازار وارداتی در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صورت موردی از فروشگاه شهروند بیهقی بازدید و از وضعیت عرضه ۴ تن مرغ که در حال عرضه بود بازدید کرد. انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید