تب افزایشی قیمت طلا فروکش کرد - افق اقتصادی

تب افزایشی قیمت طلا فروکش کرد - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 166063 |
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۰ |
68 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم ، قیمت هر اونس طلا در روز جمعه با ۰.۴۴ درصد کاهش به دلار و ۸۷ سنت رسید. این کاهش را می توان به گزارش بازار کار آمریکا، افزایش نسبی بهره اوراق قرضه خزانه داری آمریکا و جو مثبت بازار سهام آمریکا نسبت داد. قیمت طلا در […]

تب افزایشی قیمت طلا فروکش کرد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم ، قیمت هر اونس طلا در روز جمعه با ۰.۴۴ درصد کاهش به دلار و ۸۷ سنت رسید. این کاهش را می توان به گزارش بازار کار آمریکا، افزایش نسبی بهره اوراق قرضه خزانه داری آمریکا و جو مثبت بازار سهام آمریکا نسبت داد. قیمت طلا در بازار کامکس نیویورک با ۰.۴۰ درصد کاهش به ۱۹۹۱ دلار و ۳۰ سنت رسید.
کاهش ارزش دلار یکی از عوامل موثر بر قیمت طلا بوده است. با این حال، افزایش احتمال توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا از افزایش بیشتر آن جلوگیری کرده است. خطر گسترش درگیری بین رژیم صهیونیستی و حماس نیز از کاهش ارزش دلار جلوگیری کرده و خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای جهانی گرانتر کرده است.
نقره با ۰.۰۴ درصد کاهش به ۲۳.۲۸ دلار رسید، در حالی که پلاتین ۰.۵۱ درصد کاهش یافت و به ۹۲۹.۹۵ دلار رسید. رژیم صهیونیستی روز یکشنبه درخواست های روزافزون برای آتش بس در غزه را رد کرد و اعلام کرد که حملات خود علیه فلسطین را تشدید خواهد کرد. این امر می تواند بر قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها در روزهای آینده تأثیر بگذارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید