با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟ - افق اقتصادی

با 500 میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟ - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-08
کد خبر: 237360 |
تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹ |
18 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

اکوایران: با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان در محله پیروزی آپارتمانی با عمر بنای ۹ سال و دارای پارکینگ و یا در محله سبلان، واحدی ۶۲ متری و ۸ سال ساخت و دارای آسانسور و پارکینگ را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟

به گزارش اکوایران، بررسی بازار رهن و اجاره در تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون تعداد فایل‌های اجاره در حال افزایش است و به نظر می‌رسد رفته رفته با نزدیک شدن به فصل جابه‌جایی‌ها، موجران به بازار وارد شده‌اند.

بنا به مشاهدات ما، با بودجه‌ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان در پایتخت می‌توان واحدی با متراژ حدودی بین ۳۰ تا ۹۰ مترمربع با سن بنای نوساز تا ۳۰ سال ساخت را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

برخی از واحدها دارای امکاناتی همچون پارکینگ و آسانسور و انباری نیز هستند و برخی دیگر یک یا دو مورد از این ویژگی‌ها را دارند و اغلب یک الی دو اتاق خواب را دارا هستند.

با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان در محله پیروزی واحدی ۹ سال ساخت و دارای پارکینگ و یا در محله سبلان، واحدی ۶۲ متری و ۸ سال ساخت و دارای آسانسور و پارکینگ را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

در محله سلسبیل، برای رهن کامل واحدی ۸۶ متری و ۱۷ سال ساخت، به همراه پارکینگ و انباری و در محله استادمعین، برای آپارتمانی ۵۶ متری و ۱۳ سال ساخت، ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

 آپارتمانی ۹۰ متری و ۴ سال ساخت در محله جوانمرد قصاب واپارتمانی ۵۰ متری و ۴ سال ساخت در طوس، ۵۰۰ میلیون تومان رهن کامل قیمت‌گذاری شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید