توسعه بازار کسب‌وکار و زیرساخت‌های علوم شناختی - افق اقتصادی

توسعه بازار کسب‌وکار و زیرساخت‌های علوم شناختی - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-02
کد خبر: 38149 |
تاریخ انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۶ |
226 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد ایران: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از افزایش تعامل و همکاری با مراکز علمی، تخصصی و دانشگاهی خبر داد. به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، امسال ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ تعامل و همکاری با […]

توسعه بازار کسب‌وکار و زیرساخت‌های علوم شناختی

اقتصاد ایران: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از افزایش تعامل و همکاری با مراکز علمی، تخصصی و دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، امسال ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ تعامل و همکاری با مراکز علمی، تخصصی و دانشگاهی را افزایش می‌دهد.

تحقق مأموریت‌های این ستاد بر اساس هدف‌گذاری در قالب نقشه راه پیگیری می‌شود و در گام جدید تلاش می‌شود با ابزارهایی که در توسعه و گسترش این دانش حاصل شده است، بازار کسب و کار برای ارائه خدمات به جامعه و تولید محصولات شناختی توسعه و گسترش یابد.

این ستاد در حوزه تربیت و تأمین نیروی انسانی متخصص نیز آمادگی دارد تا از ورود دانشجویان و اساتید سایر رشته‌ها به حوزه علوم و فناوری‌های شناختی استقبال کرده و آموزش‌های تخصصی را به آنها ارائه کند.

گفتنی است، در این راستا بازدیدهای دوره‌ای دبیر و معاونین ستاد از فعالیت‌های حوزه‌های شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی در سطح کشور را در دستور کار قرار داده است. در برنامه جدید ستاد توسعه علوم شناختی و فناوری‌های شناختی معاونت علمی؛ توانمندسازی بازار کسب و کار در حوزه علوم شناختی و حمایت‌های مالی و سرمایه‌گذاری در بخش اکوسیستم شناختی مورد توجه و پیگیری جدی است و تلاش‌ها برای گسترش زیرساخت‌های تخصصی در حوزه علوم شناختی در سطح کشور ادامه می‌یابد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید