خرید تلویزیون رنتال یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل برای کسب‌وکار شما است

خرید تلویزیون رنتال یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل برای کسب‌وکار شما است
یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
کد خبر: 171113 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۴ |
136 بازدید
۲
7
ارسال به دوستان
پ

انتخاب تلویزیون رنتال برای جذب حداکثری مخاطبین وقتی صحبت از تبلیغات یا نمایش تصاویر در محیط‌های بزرگ می‌شود، بسیاری از افراد به سراغ نمایشگرهای بزرگ می‌روند. قطعا این تلویزیون‌ها که با نام تلویزیون شهری نیز شناخته می‌شوند، کارایی مناسبی دارند. اما طی سال‌های اخیر تلویزیون‌های رنتال توانسته‌اند با مزایای فراوان مانند نصب سریع، وزن سبک، […]

خرید تلویزیون رنتال یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل برای کسب‌وکار شما است

انتخاب تلویزیون رنتال برای جذب حداکثری مخاطبین

وقتی صحبت از تبلیغات یا نمایش تصاویر در محیط‌های بزرگ می‌شود، بسیاری از افراد به سراغ نمایشگرهای بزرگ می‌روند. قطعا این تلویزیون‌ها که با نام تلویزیون شهری نیز شناخته می‌شوند، کارایی مناسبی دارند. اما طی سال‌های اخیر تلویزیون‌های رنتال توانسته‌اند با مزایای فراوان مانند نصب سریع، وزن سبک، قیمت مناسب و طول عمر بالا، به جایگزینی ایده‌آل برای نمایشگرهای رایج مورد استفاده در تبلیغات یا محیط‌های داخلی تبدیل شوند. درواقع اگر به دنبال یک سرمایه‌گذاری مدرن و موفق برای کسب‌وکار خود در حوزه تبلیغات یا نمایش محتواهای تصویری برای مخاطبین هستید، خرید تلویزیون رنتال می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد. در این مطلب همراه ما باشید تا با تلویزیون رنتال، مزایا و کاربردهای آن بیشتر آشنا شویم.

تلویزیون رنتال چیست؟

قبل از این که به سراغ بررسی مناسب بودن تلویزیون رنتال به‌عنوان یک گزینه عالی برای سرمایه‌گذاری برویم، بهتر است کمی با این نمایشگرهای جذاب آشنا شویم. به‌طور کلی تلویزیون رنتال که به آن تلویزیون اجاره ای نیز گفته می‌شود، یک نمایشگر کوچک می‌باشد که از ده‌ها ماژول ال‌ای‌دی تشکیل شده است. بسته به مدل تی وی رنتال، ابعاد هر یک از ماژول‌ها می‌تواند متغیر باشد. اما عموما بیشتر این نمایشگرها ابعادی برابر با ۵۰ در ۵۰ سانتی‌متر دارد. هر یک از این ماژول‌ها به شکل بدون درز به یکدیگر متصل شده و در نهایت شما یک تلویزیون سالنی یا شهری بسیار جذاب، پرنور و بزرگ خواهید داشت.

باید اشاره کرد که تلویزیون‌های رنتال یا اجاره‌ای به دلیل قابلیت حمل آسان و وزن سبک، در محیط‌های مختلف استفاده می‌شوند. حال شرکت‌های مختلف آن‌ها را برای برگزاری رویدادها یا نمایش تبلیغات اجاره می‌کنند. به همین خاطر عموما به آن‌ها تلویزیون شهری اجاره ای گفته می‌شود. اما لزوما شما نیازی به اجاره این تلویزیون‌ها ندارید و می‌توانید آن‌ها را برای کسب‌وکار خود خریداری کنید.

مزایایی که تلویزیون رنتال را به یک گزینه عالی تبدیل می‌کنند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و می‌خواهید تبلیغات خود را برای مخاطبین به نمایش بگذارید، تلویزیون‌های رنتال می‌توانند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشند. از طرف دیگر بسیاری از کسب‌وکارها برای معرفی خدمات، محصولات و یا حتی نمایش محتواهای تصویری (مانند تالارهای عروسی) می‌توانند از تلویزیون‌های رنتال استفاده کنند. در حال حاضر نیز بسیاری از کسب‌وکارها به‌جای نمایشگرهای ال‌ای‌دی معمولی به سراغ این تلویزیون‌ها رفته‌اند. اما چرا تلویزیون رنتال led طی سال‌های اخیر بسیار محبوب شده‌ است؟

مزایایی که تلویزیون رنتال را به یک گزینه عالی تبدیل می‌کنند

یکی از مهم‌ترین مزایای تلویزیون rental، ماژولار بودن یا به عبارت دیگر انعطاف‌پذیری بالای آن است. شما با استفاده از پنل‌های تلویزیون رنتال می‌توانید یک نمایشگر کوچک یا بزرگ داشته باشید. حتی شکل نمایشگر نیز با استفاده از ماژول‌های ال‌ای‌دی قابل طراحی است. اما این تجهیز مزایای دیگری نیز دارد که آن را به گزینه‌ای عالی برای سرمایه‌گذاری اقتصادی تبدیل می‌کند. در ادامه این مزایا را بررسی می‌کنیم.

وزن کم و ابعاد کوچک

یکی از مهم‌ترین مشکلات تلویزیون‌های شهری سنتی، ابعاد بسیار بزرگ و وزن بالای آن‌ها است. درواقع جابه‌جایی این نمایشگرها بسیار دشوار می‌باشد و کسب‌وکارها نمی‌توانند از نمایشگرهای بزرگ در محیط‌های مختلف استفاده کنند. تنها امکان استفاده از تلویزیون‌های شهری در مکان‌های ثابت وجود دارد. در تلویزیون‌های رنتال، خبری از این مشکل نیست. چرا که وزن ماژول‌های ال‌ای‌دی این تجهیز بسیار کم است و آن‌ها ابعاد کوچکی نیز دارند. به همین خاطر شما می‌توانید بدون مشکل آن‌ها را به هر محیطی انتقال دهید.

اتصال بدون درز کیفیت تصویر را به‌شدت افزایش می‌دهد

احتمالا برای شما این سوال پیش آمده است که چگونه می‌توان ماژول‌های تلویزیون رنتال را بدون مشکل به یکدیگر متصل کرد تا نمایشگر نهایی افت کیفیت تصویر نداشته باشد؟ باید گفت که ماژول‌های تلویزیون رنتال بدون هیچ‌گونه درز به یکدیگر متصل می‌شوند و در نتیجه شما از بابت افت کیفیت آن‌ها هیچ‌گونه مشکلی نخواهید داشت. برای مثال نمایشگرهای پس‌زمینه بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی یا رویدادهای عمومی از نوع رنتال هستند و هیچ شکافی در تصویر آن‌ها مشاهده نمی‌شود.

عمر تلویزیون‌های رنتال بسیار طولانی است

در صفحه پشتی تلویزیون‌های رنتال از فلز آلومینیوم استفاده شده است که انتقال حرارت بسیار خوبی دارد. در نتیجه حرارت تولید شده توسط ال‌ای‌دی‌ها به‌خوبی منتقل می‌شوند و فرایند خنک‌کاری صورت می‌گیرد. این امر اهمیت زیادی در افزایش طول عمر تلویزیون‌های رنتال دارد. به‌طور کلی سرمایه‌گذاری شما روی تلویزیون‌های رنتال تنها در صورتی موفق است که این تجهیزات عمر بالایی داشته باشند. از طرف دیگر عمر بیشتر نمایشگرهای ال‌ای‌دی محدود است. چرا که با افزایش دما در پنل تصویر، عمر مفید ال‌ای‌دی‌ها کاهش پیدا می‌کند. درصورتی‌که به دلیل استفاده از آلومینیوم، این مشکل در تلویزیون رنتال وجود ندارد.

نصب تلویزیون‌های رنتال بسیار سریع انجام می‌شود

در بسیاری از پروژه‌های تبلیغاتی یا اجرایی، زمان اهمیت بسیار زیادی دارد. از طرف دیگر عموما بیشتر زمان به نصب نمایشگر در این پروژه‌ها اختصاص داده می‌شود. خبر خوب این است که با استفاده از تلویزیون رنتال، شما می‌توانید در زمان اجرای پروژه‌های خود به‌خوبی صرفه‌جویی کنید. چرا که نصب این تجهیزات بسیار آسان و سریع است. این امر در کنار کاهش زمان آماده‌سازی تجهیزات، باعث کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود. چرا که شما نیازی به یک تیم متخصص ندارید و هزینه حمل‌ونقل شما نیز به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

امکان استفاده از تلویزیون‌های رنتال در محیط‌های باز و بسته وجود دارد

تفاوتی ندارد که شما می‌خواهید تلویزیون رنتال را در چه محیطی نصب کنید، این تلویزیون‌ها به‌صورت ایندور و اوتدور تولید می‌شوند. درواقع برخی از مدل‌ها برای محیط‌های داخلی و برخی برای محیط‌های بیرونی تولید شده‌اند. تلویزیون‌های رنتال بیرونی در برابر نفوذ رطوبت مقاوم هستند و همچنین شدت نور تصویر آن‌ها نیز بیشتر است. از طرف دیگر تلویزیون‌های رنتال مناسب محیط داخلی وزن کم‌تری دارند و شدت نور آن‌ها نیز کم‌تر است.

امکان استفاده از تلویزیون‌های رنتال در محیط‌های باز و بسته وجود دارد

نگهداری از تلویزیون رنتال؛ نکته‌ای مهم در سرمایه‌گذاری شما

اگر تلویزیون رنتال مورد نظرتان را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید، هیچ نگرانی از بابت تعمیرات آن نخواهید داشت. چرا که فروشگاه‌های معتبر این تلویزیون‌ها را با گارانتی معتبر عرضه می‌کنند. همچنین باید اشاره کرد که تمام قطعات استفاده شده در این نمایشگرها قابل تعمیر هستند و در صورت خرابی می‌توانید آن‌ها را با هزینه بسیار کم تعمیر یا حتی جایگزین کنید. البته نگهداری اصولی از تلویزیون‌های رنتال نیز اهمیت بسیار زیادی در این زمینه دارد. برای مثال نباید از تلویزیون‌های رنتال ایندور در محیط‌های باز استفاده کرد. چرا که این تجهیزات در برابر رطوبت مقاوم نیستند.

چرا سرمایه گذاری تلویزیون رنتال پر سود است ؟

میانگین قیمت اجاره تلویزیون رنتال در ایران متری ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ می باشد.

شما با خرید تلویزیون شهری رنتال به راحتی می توانید حداقل ماهی ۴۰ میلیون در آمد داشته باشید و حتی آن را به عنوان شغل دوم و پاره وقت خود حساب کنید .بطور مثال شما ۱۰ متر تلویزیون رنتال داشته باشید، و در ماه، ۴ بار نمایشگر خود را اجاره بدهید به راحتی می توانیید حداقل ۴۰ میلیون درآمد از آن داشته باشید ،حالا در نظر بگیرید اگر در ماه ۱۰ بار اجاره بدهید به راحتی مثبت ۱۰۰ میلیون می توانید درآمد داشته باشید. با این حساب شما در ۴ ماه اول هزینه کل نمایشگر را به دست آوردید !

قیمت تلویزین رنتال چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین نکات درباره تلویزیون‌های رنتال، قیمت آن‌ها است. به‌طور کلی تعیین دقیق قیمت تلویزیون رنتال ممکن نیست. چرا که این تجهیز توسط برندهای مختلف تولید می‌شود و محصولات هر یک از این برندها از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی شرکت فروشنده نیز می‌تواند روی قیمت این تجهیزات تاثیرگذار باشد. کیفیت قطعات استفاده شده، ابعاد ماژول و … نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت تلویزیون رنتال به‌شمار می‌آیند.

قیمت تلویزین رنتال چقدر است؟

تلویزیون رنتال را از کجا خریداری کنیم؟

می‌توان گفت که دوران تلویزیون‌های شهری سنتی به پایان رسیده است. در حال حاضر شما برای نمایش تبلیغات در محیط‌های مختلف، برگزاری رویدادها و حتی تجهیز یک استودیو تلویزیونی، می‌توانید با هزینه بسیار کم و زمان کوتاه فرایند آماده‌سازی، از تلویزیون رنتال استفاده کنید. اما بهترین مرجع برای خرید تلویزیون رنتال کجاست؟ مجموعه دیاکو ال ای دی یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده انواع تلویزیون رنتال در بازار است. شما می‌توانید مدل‌های مختلف این نمایشگر را با گارانتی ۲۴ ماهه و تضمین اصالت کالا از فروشگاه دیاکو ال ای دی خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط ثبت سفارش و قیمت تلویزیون رنتال، پیشنهاد می‌کنیم که به وب‌سایت این مجموعه سر بزنید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :شیما رسولی

      بهترین جا برای خرید تلویزیون رنتال هستن، ممنون از معرفی عالیتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        درست میفرمایید شیما جان، خوشحالیم که این مقاله رو مفید دونستید