یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 167420 |
تاریخ انتشار : 08 نوامبر 2023 - 16:55 | ارسال توسط :
378 بازدید
0
12
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، سامانه جامع تجارت در اطلاعیه ای اعلام کرد: سهمیه مازاد واردات بازرگانی به میزان ۱۳۵ درصد سهمیه سالانه مربوطه برای ثبت سفارش کالای لاستیک برای تمامی شرکتها اختصاص یافته است. به عبارتی در صورتی که شخص حقیقی یا حقوقی از همه سهمیه بازرگانی خود استفاده نماید، سهمیه مازادی به میزان […]

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، سامانه جامع تجارت در اطلاعیه ای اعلام کرد: سهمیه مازاد واردات بازرگانی به میزان ۱۳۵ درصد سهمیه سالانه مربوطه برای ثبت سفارش کالای لاستیک برای تمامی شرکتها اختصاص یافته است.

به عبارتی در صورتی که شخص حقیقی یا حقوقی از همه سهمیه بازرگانی خود استفاده نماید، سهمیه مازادی به میزان ۱۳۵ درصد سهمیه واردات سالانه جهت ثبت سفارش کالای لاستیک به وی اختصاص می یابد.

لازم به ذکر است این سهمیه مازاد، تنها به سهمیه بازرگانی و کالای لاستیک تعلق گرفته و در صورتی که کالایی غیر از لاستیک در ثبت سفارش وجود داشته باشد، دیگر امکان استفاده از سهمیه مازاد وجود ندارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید