به گزارش بازار، در همین مدت، پنج هزار و ۴۰۹ نفر مسافر و گردشگر نفر به کیش وارد شده و پنج هزار و ۳۸ نفر نیز با استفاده از شناورهای مسافری و خودروبر از این جزیره خارج شده اند.
بنا به اعلام سازمان منطقه آزاد کیش طی هفته گذشته یکهزار و ۸۶۶ دستگاه خودروی سواری نیز با انجام ۱۰۵ سفر بین جزیره کیش و بنادر چارک و آفتاب جابجا شدند.
بنا به این گزارش در همین مدت، ۹۵۳ خودرو با ۲ هزار و ۸۵۹ سرنشین به جزیره کیش وارد و ۹۱۳ خودرو با ۲ هزار و ۷۳۹ سرنشین نیز از این جزیره خارج شدند.
سازمان منطقه آزاد کیش همچنین اعلام کرد: در یک هفته گذشته در بخش شناورهای مسافری تندرو نیز ۱۱۹ سفر دریایی انجام شد که طی آن چهار هزار و ۸۴۹ مسافر جابهجا شدند که شامل ۲ هزار و ۵۵۰ مسافر ورودی و ۲ هزار و ۲۹۹ مسافر خروجی بوده است.