یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 472320 |
تاریخ انتشار : 28 ژوئن 2026 - 10:47 | ارسال توسط :
0 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: طی هفته گذشته در مجموع ۱۰ هزار و ۴۴۷ مسافر از طریق شناورهای مسافری و لندینگ‌کرافت در مسیر دریایی جزیره کیش و بنادر چارک و آفتاب تردد کرده‌اند.

به گزارش بازار، در همین مدت، پنج هزار و ۴۰۹ نفر مسافر و گردشگر نفر به کیش وارد شده و پنج هزار و ۳۸ نفر نیز با استفاده از شناورهای مسافری و خودروبر از این جزیره خارج شده اند.

بنا به اعلام سازمان منطقه آزاد کیش طی هفته گذشته یک‌هزار و ۸۶۶ دستگاه خودروی سواری نیز با انجام ۱۰۵ سفر بین جزیره کیش و بنادر چارک و آفتاب جابجا شدند.

بنا به این گزارش در همین مدت، ۹۵۳ خودرو با ۲ هزار و ۸۵۹ سرنشین به جزیره کیش وارد و ۹۱۳ خودرو با ۲ هزار و ۷۳۹ سرنشین نیز از این جزیره خارج شدند.

سازمان منطقه آزاد کیش همچنین اعلام کرد: در یک هفته گذشته در بخش شناورهای مسافری تندرو نیز ۱۱۹ سفر دریایی انجام شد که طی آن چهار هزار و ۸۴۹ مسافر جابه‌جا شدند که شامل ۲ هزار و ۵۵۰ مسافر ورودی و ۲ هزار و ۲۹۹ مسافر خروجی بوده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید