معرفی برترین های فن‌بازار‌های منطقه‌ای کشور - افق اقتصادی

معرفی برترین های فن‌بازار‌های منطقه‌ای کشور - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-02
کد خبر: 23380 |
تاریخ انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۱ |
244 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد ایران: محمد صالح خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران در بیستمین نشست فن بازار‌های منطقه‌ای و تخصصی کشور گفت: فن بازار منطقه‌ای البرز به عنوان برترین فن‌بازار منطقه‌ای کشور معرفی شد و فن بازار‌های منطقه‌ای خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،محمدصالح خالقی دربیستمین نشست […]

معرفی برترین های فن‌بازار‌های منطقه‌ای کشور

اقتصاد ایران: محمد صالح خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران در بیستمین نشست فن بازار‌های منطقه‌ای و تخصصی کشور گفت: فن بازار منطقه‌ای البرز به عنوان برترین فن‌بازار منطقه‌ای کشور معرفی شد و فن بازار‌های منطقه‌ای خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،محمدصالح خالقی دربیستمین نشست فن بازار‌های منطقه‌ای و تخصصی کشور در آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری این نشست گفت: در این برنامه حوزه تعامل فن بازار‌ها با دیگر اعضای زیست بوم فناوری و نوآوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: انتقال تجربیات موفق، روش‌های جدید احصاء نیاز‌های فناورانه، بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری، بیان دیدگاه‌ها و برگزاری پنل‌های تخصصی از برنامه‌های دیگر این نشست دو روزه بود.

 خالقی از انتخاب فن بازار منطقه‌ای البرز به عنوان برترین فن‌بازار منطقه‌ای کشور خبر داد و افزود: از جمله شاخص‌های انتخاب فن‌بازار‌های برتر، بازاریابی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، سرمایه‌گذاری در زیست بوم نوآوری کشور، انتقال فناوری و رفع نیاز فناورانه صنایع بوده است.

در این نشست از فن‌بازار منطقه‌ای البرز به عنوان رتبه اول، فن‌بازار منطقه‌ای خراسان شمالی به عنوان رتبه دوم و فن‌بازار منطقه‌ای خراسان رضوی به عنوان رتبه سوم برترین فن‌بازار‌های منطقه‌ای کشور در سال ۱۴۰۱ تقدیر شد.

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران در پایان گفت: هم اکنون همه ۳۱ استان کشور دارای دفتر فن‌بازار منطقه‌ای بوده و بیش از ۵۰ کارگزار تجارت و فناوری در کشور مشغول به فعالیت هستند.
گفتنی است، شبکه فن‌بازار ملی ایران بر اساس نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان وظیفه توسعه بازار فناوری کشور را عهده‌دار است.

فن بازار‌ها بر اساس نقشه جامع علمی کشور سه وظیفه اصلی بازاریابی و فروش محصولات فناورانه و دانش‌بنیان، جذب سرمایه برای کسب و کارهای نوپا ، اختراعات و انتقال فناوری را برعهده دارند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید