ستاره استقلال به تمرین برمی‌گردد؟ - افق اقتصادی

ستاره استقلال به تمرین برمی‌گردد؟ - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-02
کد خبر: 21123 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ |
230 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

دو سه روزی است تمرینات تیم استقلال در کمپ ناصر حجازی آغاز شده است اما محمد محبی یکی از خوب‌های این تیم در فصل گذشته در تمرین حضور ندارد.

ستاره استقلال به تمرین برمی‌گردد؟

دو سه روزی است تمرینات تیم استقلال در کمپ ناصر حجازی آغاز شده است اما محمد محبی یکی از خوب‌های این تیم در فصل گذشته در تمرین حضور ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبر ورزشی، محمد محبی اینروزها در بوشهر و در کنار خانواده مشغول استراحت است و البته به صورت اختصاصی تمرین می‌کند. عدم حضور محمد محبی در تمرین استقلال موجه است، به این خاطر که قرارداد او به پایان رسیده است و باشگاه استقلال نتوانسته رضایتنامه قطعی این بازیکن را از باشگاه سانتاکلارا دریافت کند و در چنین شرایطی محمد محبی نمی‌تواند با آبی‌ها تمرین کند.

سپاهانی در تلاش هستند این بازیکن را به جمع خود اضافه کنند اما محمد محبی اعلام کرده اگر قرار به ادامه بازی در ایران باشد، دوست دارد برای استقلال بازی کند. باشگاه استقلال از بابت فصل گذشته ۱۳۰ هزار یورو به سانتاکلارا بدهکار است و هنوز نتوانسته با محمد محبی تسویه حساب کند. در چنین شرایطی طبیعی است، باشگاه سانتاکلارا و محمد محبی روی پیشنهادات جدید زوم شوند. روستوف روسیه و العین امارات تیم‌هایی است که برای به خدمت گیری محمد محبی ابراز تمایل کرده اند. با تعلل عجیب باشگاه استقلال برای خرید محمد محبی به نظر می‌رسد این بازیکن به زودی راهی یک تیم خارجی جدید شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید