ثبت نام ۸۸ داوطلب برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری - افق اقتصادی

ثبت نام ۸۸ داوطلب برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 167065 |
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۵۰ |
63 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محسن اسلامی با اشاره به پایان سومین روز ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: امروز ۳۳ نفر و در مجموع سه روز ۸۸ نفر برای انتخابات ثبت نام کرده اند. وی ادامه داد: ۶۹ درصد داوطلبان سابقه نمایندگی در مجلس خبرگان دارند. […]

ثبت نام ۸۸ داوطلب برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محسن اسلامی با اشاره به پایان سومین روز ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: امروز ۳۳ نفر و در مجموع سه روز ۸۸ نفر برای انتخابات ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: ۶۹ درصد داوطلبان سابقه نمایندگی در مجلس خبرگان دارند. ۳۰ نفر عضو مجلس فعلی خبرگان هستند و ۵۹ درصد سابقه ایثارگری دارند.

اسلامی افزود: حدود ۲۵ درصد داوطلبین بین ۴۰ تا ۵۰ سال، ۲۸ درصد بین ۵۰ تا ۶۰ سال، ۲۹ درصد بین ۶۰ تا ۷۰ درصد و ۱۷ درصد بیش از ۷۰ سال سن دارند. بیشترین ثبت نام ها در استان های ایلام، زنجان، سمنان، قم، کردستان، کرمانشاه، تهران، اصفهان، مازندران و آذربایجان غربی انجام شده است.

براساس این گزارش در سومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری برخی شخصیت های سیاسی و اجرایی از جمله آیت الله موحدی کرمانی، سید محمود علوی، رمضانی گیلانی از اعضای فعلی مجلس خبرگان رهبری و علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با حضور در وزارت کشور در این انتخابات ثبت نام کردند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید