یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 445886 |
تاریخ انتشار : 20 نوامبر 2025 - 17:17 | ارسال توسط :
16 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اقدام نخست‌وزیر و مقامات رژیم صهیونیستی در ورود غیرقانونی به خاک سوریه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام اخیر نخست‌وزیر و تعداد دیگری از سرکردگان رژیم اشغالگر صهیونیستی در ورود غیرقانونی به خاک سوریه را محکوم کرد و نسبت به پیامدهای تداوم جنگ‌افروزی و سیطره‌جویی رژیم صهیونیستی برای صلح و امنیت منطقه هشدار داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه این تردد مجرمانه که در امتداد تجاوزات مکرر هوایی و زمینی به سوریه و اشغال بخش مهمی از جنوب این کشور صورت گرفته است را اقدامی تحریک‌آمیز برای تثبیت و گسترش دامنه اشغالگری در جنوب سوریه دانست و بر مسئولیت جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل برای وادار کردن رژیم اشغالگر به خروج از کلیه مناطق اشغال شده در منطقه جولان و جنوب سوریه تاکید کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید