یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 206735 |
تاریخ انتشار : 09 فوریه 2024 - 3:10 | ارسال توسط :
304 بازدید
0
6
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران از تعطیلی پایانه مسافربری غرب تهران همزمان با مراسم یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.

مهدی خضری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: هرساله همزمان با مراسم یوم الله ۲۲ بهمن پایانه مسافربری غرب تهران به خاطر رعایت مسائل ترافیکی و … تعطیل می‌شود که امسال نیز بر اساس مصوبه کمیته ترافیکی برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، این پایانه در روز 22 بهمن تعطیل است. وی بازه تعطیلی این پایانه را 8 صبح روز 22 بهمن الی 4 بعدازظهر این روز اعلام کرد و گفت: البته در این روز سایر پایانه‌های شهر تهران اعم از پایانه مسافربری جنوب، بیهقی و شرق تهران مانند همیشه آماده ارائه خدمات به مسافران و مردم هستند. گفتنی است مسافران ورودی به تهران از طریق تقاطع آزادراه تهران-کرج و کمربندی آزادگان به پایانه مسافری جنوب انتقال داده می‌شوند. پایان پیام/  

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید