شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-27
تبلیغات
کد خبر: 472269 |
تاریخ انتشار : 27 ژوئن 2026 - 21:46 | ارسال توسط :
1 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیر فرودگاه شهدای اراک از بازگشایی باند و فضای پروازی این فرودگاه پس از حدود چهار ماه تعطیلی خبر داد و گفت: نخستین پرواز فردا به مقصد عسلویه انجام می‌شود.

به گزارش بازار، علی محمدطاهری روز شنبه افزود: باند و فضای پروازی فرودگاه اراک امروز بازگشایی شد و این فرودگاه در غرب کشور دوباره به چرخه خدمات‌رسانی هوایی بازگشت.

وی بیان کرد: نخستین پرواز پس از بازگشایی فرودگاه اراک فردا در مسیر عسلویه با شرکت هواپیمایی کیش‌ایر انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه اراک ادامه داد: این پرواز ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در فرودگاه اراک به زمین می‌نشیند و حدود ۲۵ دقیقه بعد این فرودگاه را به مقصد عسلویه ترک می‌کند.

محمدطاهری افزود: پیگیری‌ها برای برقراری پروازهای دیگر نیز در حال انجام است و تلاش می‌شود پروازهای مشهد و عتبات نیز در آینده نزدیک برقرار شود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود پروازهای مشهد و عتبات طی یک تا ۲ هفته آینده به برنامه پروازی فرودگاه اراک افزوده شود.

مدیر فرودگاه اراک یادآور شد: این فرودگاه از هشتم یا نهم اسفند سال گذشته به دلیل شرایط و حوادث پیش‌آمده تعطیل شده بود و اکنون پس از حدود چهار ماه دوباره فعالیت خود را از سر گرفته است.

فرودگاه اراک با داشتن سه‌هزار و ۷۰۰ متر طول باند و ترمینال ۲ منظوره قابلیت انجام پروازهای داخلی و خارجی با هواپیماهای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ را در تمام طول شبانه‌روز دارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید