واریز حقوق اردیبهشت بازنشستگان آغاز شد/ از کف حقوق تا افزایش‌‌ها - افق اقتصادی

واریز حقوق اردیبهشت بازنشستگان آغاز شد/ از کف حقوق تا افزایش‌‌ها - افق اقتصادی
دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-03
کد خبر: 248611 |
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳ |
18 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران، پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق کشوری از ساعاتی قبل آغاز شده که در بیشتر استان‌ها و تهران، پرداخت حقوق اردیبهشت به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با ارسال پیامک از سوی بانک صادرات اطلاع‌رسانی شده است. حقوق این دسته از بازنشستگان طبق مصوبه هیات دولت برای سال ۱۴۰۳، با افزایش ۲۰ درصدی همراه شد که […]

واریز حقوق اردیبهشت بازنشستگان آغاز شد/ از کف حقوق تا افزایش‌‌ها

به گزارش اکوایران، پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق کشوری از ساعاتی قبل آغاز شده که در بیشتر استان‌ها و تهران، پرداخت حقوق اردیبهشت به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با ارسال پیامک از سوی بانک صادرات اطلاع‌رسانی شده است.

حقوق این دسته از بازنشستگان طبق مصوبه هیات دولت برای سال ۱۴۰۳، با افزایش ۲۰ درصدی همراه شد که براساس اظهارات معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری، برای حقوق بازنشستگان و وظیفه‌بگیران اعمال شد.

بر این اساس، حداقل حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران، مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی، ۹ میلیون تومان خواهد بود.

سال گذشته نیز، طبق تبصره ۱۲ ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۲، ‌حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی، ۲۰ درصد افزایش یافته بود. 

با این حال حقوق بازنشستگان کشوری در آخر شهریور سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن با افزایش ۴۲ درصدی همراه بود که بخشی از این افزایش ناشی از ترمیم (همسان‌سازی) حقوق‌ها طبق مصوبه ماه فروردین هیات وزیران بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید