کشف نیم کیلو طلا از زوج سارق! - افق اقتصادی

کشف نیم کیلو طلا از زوج سارق! - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 169767 |
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ |
60 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ مجید یگانه‌پور اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت و با فریب خرید جنس از فروشندگان اینترنتی یک زوج در این خصوص با کشف بیش از نیم کیلو طلا و ۲۲ میلیون تومان پول و گوشی و دستگاه‌های خرید دستگیر گردیدند. فرمانده انتظامی شیروان تصریح […]

کشف نیم کیلو طلا از زوج سارق!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ مجید یگانه‌پور اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت و با فریب خرید جنس از فروشندگان اینترنتی یک زوج در این خصوص با کشف بیش از نیم کیلو طلا و ۲۲ میلیون تومان پول و گوشی و دستگاه‌های خرید دستگیر گردیدند.

فرمانده انتظامی شیروان تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شیروان با بررسی میدانی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی سرانجام ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی در ادامه افزود: این زوج به مراکز فروش اینترنتی از قبیل طلا و گوشی و تجهیزات لوازم خانگی در سایت سفارش می‌دادند و با عنوان پرداخت در محل جنس‌ها را تحویل گرفته و نماینده شرکت را به مکانی نامعلوم برده و پس از کتک و تهدید به مرگ رها می‌کردند و متواری می‌شدند که با تلاش مأمورین آگاهی مقدار ۵۱۲ گرم طلا، ۲۲ میلیون وجه نقد، دستگاه کارت خوان و… کشف و به صاحبانشان بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شیروان با اشاره به ارزش ۱۵ میلیارد ریالی این مقدار طلا و مسکوکات سرقتی، خاطر نشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند تا امنیت و آرامش در جامعه برقرار باشد و انتظار می‌رود تا مردم نیز ضمن همکاری با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید