رسانه عبری: جنگ غزه آینده سیاسی بایدن را هم تهدید می‌کند - افق اقتصادی

رسانه عبری: جنگ غزه آینده سیاسی بایدن را هم تهدید می‌کند - افق اقتصادی
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 168845 |
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ |
71 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، روزنامه عبری زبان هاآرتص در تحلیلی در این رابطه با اشاره تلویحی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت همه جانبه بایدن از این جنایات، نوشت: جنگ در غزه می‌تواند فرصت‌های جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را برای پیروزی در دومین دوره ریاست جمهوری که در […]

رسانه عبری: جنگ غزه آینده سیاسی بایدن را هم تهدید می‌کند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، روزنامه عبری زبان هاآرتص در تحلیلی در این رابطه با اشاره تلویحی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت همه جانبه بایدن از این جنایات، نوشت: جنگ در غزه می‌تواند فرصت‌های جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را برای پیروزی در دومین دوره ریاست جمهوری که در پایان ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، کمتر کند.

به اعتراف این رسانه، حمایت مطلق و بی چون و چرای بایدن از اسرائیل شانس وی را در پیروزی در انتخابات پیش رو کاهش داده است زیرا انتقادات گسترده‌ای نسبت به موضع واشنگتن نسبت به جنگ در میان اقشار وسیعی از هواداران حزب دموکرات به وجود آمده است.

در بخش دیگری از این نوشتار آمده است، احتمال تغییر قابل توجه در رویکرد بخش‌های عمده‌ای از رای دهندگان آمریکایی که مرکز ثقل آرای منجر به پیروزی بایدن در ۲۰۲۰ محسوب می‌شدند، وجود دارد و این امر به ویژه در میان جوانان، سیاه پوستان و آمریکایی آمریکای لاتین تبار به دلیل مواضع بایدن نسبت به جنگ غزه شکل گرفته است.

هاآرتص همچنین با استناد به نظر سنجی اخیر نیویورک تایمز خبر داد، پنج ایالت از شش ایالتی که باعث پیروزی سال ۲۰۲۰ بایدن شده بودند، امروز رای خود را به ترامپ خواهند داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید