قیمت دستکش دروازه بانی میلیونی شد! - افق اقتصادی

قیمت دستکش دروازه بانی میلیونی شد! - افق اقتصادی
سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
کد خبر: 231775 |
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵ |
21 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

در این گزارش قصد داریم قیمت جدید دستکش دروازه بانی را مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت دستکش دروازه بانی میلیونی شد!

در صورت تمایل برای خرید دستکش دروازه بانی، این مطلب را از دست ندهید. ما قیمت های تازه این کالا را در قالب یک جدول برای شما جمع آوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

یکی از اصلی ترین پست‌ها در بازی فوتبال، دروازه‌بانی است. دروازه‌بان تنها کسی است که در فوتبال حق استفاده از دست‌های خود برای نگه داشتن توپ را داراست و به همین دلیل، دستکش دروازه‌بانی برای او اهمیت زیادی دارد.

انتخاب دستکش مناسب می‌تواند تأثیرات مثبتی بر عملکرد دروازه‌بان داشته باشد و همچنین می تواند از دست و انگشتان او در برابر ضرباتی که از جانب توپ به دست او وارد می‌شود، محافظت کند. در ادامه قصد داریم ضمن آشنا کردن شما با دستکش دروازه‌بانی و ساختار آن، شما را با ویژگی‌های دستکش دروازه‌بانی مناسب آشنا کنیم.

در رشته ورزشی فوتبال، دروازه‌بانی یکی از پست‌های بسیار حائز اهمیت محسوب می شود. دروازه‌بان تنها بازیکنی به شمار می رود که مجاز به استفاده از دستان خود برای نگه داشتن توپ در درون محوطه جریمه است؛ از همین جهت، دستکش دروازه‌بانی برای این پست ویژه بسیار اهمیت دارد.

انتخاب دستکش مناسب می‌تواند تأثیر زیادی بر عملکرد دروازه‌بان داشته باشد و همچنین می‌تواند در مقابل ضرباتی که توپ به دست او وارد می‌شود، محافظت کند. به باور بسیاری از علاقه مندان به این ورزش، انتخاب دقیق یک دستکش دروازه‌بانی می‌تواند تأثیرات مثبت زیادی بر عملکرد و ایمنی دروازه‌بان داشته باشد.

قبل از خرید دستکش دروازه‌بانی، باید به نکات مهمی توجه شود که ما در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم.

اندازه دستکش بسیار مهم است؛ زیرا باید به طور مناسب روی دست‌های شما نشسته و حساسیت و کنترل لازم را فراهم کند. همچنین، جنس دستکش نیز باید از مواد باکیفیت و مقاوم تشکیل شده باشد. بیشتر دستکش‌های دروازه‌بانی از لاستیک یا فوم ساخته می‌شوند. دستکش دروازه‌بانی باید قابلیت پشتیبانی و حفاظت از مچ دست را داشته باشد. این ویژگی می‌تواند از صدمات ناشی از ضربه به مچ دست جلوگیری کند.

برخی از دستکش‌های دروازه‌بانی دارای پوشش‌های خاصی هستند که به کنترل و گرفتن توپ کمک می‌کنند. بررسی کنید که دستکش مورد نظر شما این ویژگی را دارد یا خیر. دروازه‌بان در طول بازی فعالیت شدیدی انجام می‌دهد و برای جلوگیری از تعریق دستان، دستکش باید دارای سیستم تهویه‌پذیری مناسبی باشد. این ویژگی می‌تواند راحتی و کارایی شما را بهبود ببخشد.

قبل از خرید، بهتر است نظرات مشتریانی که از همان دستکش استفاده کرده‌اند را بخوانید. این نظرات می‌توانند به شما در انتخاب بهتر کمک کنند و ایده‌ای از عملکرد و کیفیت دستکش مورد نظرتان بدهند. با توجه به این نکات، می‌توانید دستکش دروازه‌بانی مناسبی برای خود پیدا کنید که باعث افزایش عملکرد و ایمنی شما در زمین بازی شود.

قبل از خرید دستکش، قیمت را با کیفیت محصول مقایسه کنید. بهتر است دستکشی را انتخاب کنید که کیفیت بالا داشته باشد و در عین حال قابلیت های مورد نظر شما را برآورده کند.

در جدول زیر می توانید آخرین قیمت دستکش های دروازه بانی در بازار را مشاهده کنید.

قیمت دستکش دروازه بانی در بازار

قیمت(تومان)

کالا

۱,۴۲۰,۰۰۰

دستکش دروازه بانی مدل ADIM

۱,۲۵۰,۰۰۰

دستکش دروازه بانی مدل UHL2019

۱,۰۰۰,۰۰۰

دستکش دروازه بانی مدل PRO03

۷۸۵,۰۰۰

دستکش دروازه بانی مدل RUS-1705

۶۹۹,۰۰۰

دستکش دروازه بانی مدل PX

۳۳۱,۵۰۰

دستکش دروازه بانی مدل ۰۹

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید