تتر، شرکت پشتیبان استیبل‌کوین تتر که ارزش آن معادل ۱ دلار آمریکا است، اخیرا پس از سازماندهی مجدد کسب و کار خود، سرمایه‎گذاری قابل توجهی انجام داده است.

به نوشته کوین تلگراف، تتر در روز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) اعلام کرد که ۲۰۰ میلیون دلار در شرکت «بلک‌راک نوروتِک» (Blackrock Neurotech)، یک شرکت متخصص در ایمپلنت‌های عصبی، سرمایه‌گذاری کرده است. این سرمایه‌‌گذاری باعث می‌شود تتر مالک اکثریت سهام این شرکت باشد. سرمایه‌گذاری یادشده از طریق «تتر اِوو» – بخش جدیدی از شرکت تتر که بر کاوش امکان ارتباط میان پتانسیل انسانی و فناوری متمرکز است، انجام شده است.

بلک‌راک نوروتِک که در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد، پیشرو در فناوری رابط مغز-کامپیوتر (BCI) است که به افراد دچار معلولیت و اختلالات عصبی کمک می‌کند عملکردهای از دست‌رفته خود را بازیابند.

هدف این شرکت، کمک به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان است که از شرایطی رنج می‌برند که بر توانایی آن‌ها در راه رفتن، دیدن، شنیدن یا صحبت کردن تأثیر گذاشته است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از ۶۱ هزار و ۸۳۷ دلار تا ۶۳ هزار و ۳۳۱ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۱ و نیم شب به وقت ایران، ۶۳ هزار و ۸۴ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۶۰۰ دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶/۳۲ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۵ درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۳ هزار و ۱۱۹ دلار تا ۳ هزار و ۲۸۶ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۱ و نیم شب به وقت ایران، ۳ هزار و ۱۸۳ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۱۳۰ دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵/۰۷ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل حدود ۱ درصد کاهش داشته است.