تریدینگ ویو رایگان  

تریدینگ ویو رایگان  
یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-19
کد خبر: 234322 |
تاریخ انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ | منبع: chortkee.com
1550 بازدید
۲
6
ارسال به دوستان
پ

خیلی وقت است که خرید اکانت تریدینگ ویو برای ما ایرانیان صرفه اقتصادی ندارد و بسیاری از تریدرها، از بروکرهای واسطه استفاده می کنند.

تریدینگ ویو رایگان  

این روش را کاملا در ادامه توضیح خواهیم داد. آیا می خواهید با داشتن یک اکانت تریدینگ ویو و به صورت رایگان یک صرفه جویی ۴۲ میلیون تومانی داشته باشید!؟ (کاملا واقعی و سریع!)
در واقع شما می توانید با باز کردن یک حساب معاملاتی، از تریدینگ ویو پرمیوم، به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.

بهتر است بدانید که همواره خرید اکانت تریدینگ ویو برای کسانی که در زمینه ارزهای دیجیتال در حال فعالیت هستند بسیار مهم تلقی می شود. چرا که بیشتر معامله گران به وسیله آن می توانند به یک تحلیل درست و دقیق در تحلیل تکنیکال دست یابند. به بیان واضح تر شما می توانید با استفاده از  اکانت تریدینگ ویو رایگان در هنگام تحلیل و سرمایه گذاری روشی آسان تر و کاربردی تر را انتخاب نمایید. در ادامه شما را به بررسی مزایا و معایب اکانت تریدینگ ویو آشنا می سازیم پس با ما همراه شوید.  

اکانت تریدینگ ویو چیست؟ 

از محبوب ترین ابزارهای موجود برای تحلیل بازارهای جهانی رمز ارز اکانت تریدینگ ویو نام دارد. کاربران می توانند به وسیله آن اطلاعات فراوانی را به صورت آنلاین کسب کرده و از مزایای آن بهره مند شوند. همچنین اکانت تریدینگ ویو امکانات دیگری نظیر مشاهده نمودارهای قیمتی، اجرای معاملات، مدیریت حساب و … را برای شما فراهم می کند. شما می توانید برای استفاده از  اکانت تریدینگ ویو رایگان هم اکنون از طریق سایت ما اقدام نمایید و از تمامی مزایای آن بهره مند شوید.  

مزایای تریدینگ ویو رایگان چیست؟ 

در ادامه قصد داریم که شما را با مزایای  اکانت تریدینگ ویو رایگان آشنا سازیم که شامل موارد زیر می باشد: 

  • جالب است بدانید که برخی از اکانت های تریدینگ ویو از این توانایی برخوردار هستند که از سیستم های امنیتی پیشرفته برای حفاظت از اطلاعات شخصی و مالی شما استفاده کنند.  
  • همچنین شما می توانید با  اکانت تریدینگ ویو رایگان شاهد آموزش و یادگیری آن برای بهبود بخشیدن به مهارت های معاملاتی و تحلیلی بازار باشید.  
  • کی از مهم ترین مزایای استفاده از  اکانت تریدینگ ویو رایگان این است که شما با خرید آن امکان مدیریت و کنترل بودجه و سرمایه گذاری را دارید. چرا که این اکانت به کاربران خود امکان مدیریت حساب را می دهد.  
  • همانطور که می دانید با خرید آن به راحتی می توانید تمامی معاملات را به صورت آنلاین انجام دهید و در زمان و مکان دلخواه شما خرید و فروش ابزارهای مالی انجام می شود.  

مزایای تریدینگ ویو رایگان چیست؟ 

  • در آخر بهتر است به این مورد هم اشاره کنیم که اکانت تریدینگ ویو رایگان این مزیت را برای شما فراهم کرده است که دسترسی به تمامی اطلاعات بازار از جمله نمودارها، آمارها و تحلیل های بازار را داشته باشید. 

نحوه استفاده از اکانت تریدینگ ویو رایگان چگونه است؟ (صرفه جویی ۴۲ میلیون تومانی)

بهترین راه استفاده از اکانت تریدینگ ویو رایگان

بعنوان اولین بار، با همت آکادمی چرتکه، شما می توانید با باز کردن حساب حداقل در بروکر VT markets از طریق لینک آکادمی چرتکه، اکانت تریدینگ ویو Premium را بصورت رایگان دریافت کنید. برای کسب اطلاعات درباره تریدینگ ویو و داشتن حساب های رایگان آن، با آکادمی چرتکه تماس بگیرید.

برای دسترسی به سایت چرتکه و تماس با ما از لینک زیر استفاده کنید:

https://Chortkee.com/free-tradingview

روش کار به این صورت است که شما یک حساب در بروکر باز می کنید(شارژ اولیه مهم نیست) و پس از آن، تریدینگ ویو پرمیوم برای شما، در پنل کاربری فعال می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

از شما دعوت می کنیم به ۶۰۰۰ نفری که هم اکنون از این روش استفاده می کنند بپیوندید!

حتما از خودتان می پرسید که چگونه می توان به وسیله اکانت تریدینگ ویو رایگان از مزایای آن استفاده کرد. اصلا نگران نباشید در ادامه ما به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید با نصب این اکانت از آن استفاده کنید. ابتدا نیاز است که شما در سایت Trading view. com ثبت کنید و اکانت تریدینگ ویو خود را بسازید. در ادامه بعد از آنکه در این سایت ثبت نام کردید به راحتی می توانید سرمایه گذاری های اولیه خود را انجام دهید.  

سایت های جایگزین تریدینگ ویو  

با توجه به پیشرفت روزافزون بازارهای مالی و استقبال بی نظیری که همه روزه از آن می شود از سایت ها و ابزارهای زیادی می توان برای تحلیل و سرمایه گذاری استفاده نمود که در ادامه به چند سایتی که می توان جایگزین تریدینگ ویو رایگان  نمود اشاره می کنیم: 

سایت FINVIZ  

در رابطه با سایت FINVIZ بهتر است بدانید که یک سایت تحلیل بازار سرمایه می باشد که اطلاعات و ابزارهای مختلفی را برای معامله گران و تمامی سرمایه گذاران در این حوزه  فراهم می کند. همچنین این سایت اطلاعاتی مانند نمودارهای قیمتی، شاخص های تکنیکال، خبرهای مالی، تحلیل های اساسی و ابزارهای دیگر را در اختیار کاربران قرار داده تا بدین وسیله بتوانند تصمیمات درست تر و موفق تری در خصوص معامله در بازارهای مالی را بگیرند.  

سایت Trend spider 

یکی از کاربردی ترین سایت هایی که جایگزین تریدینگ ویو قرار می گیرد سایت Trend spider نام دارد. این سایت یک نوع پلتفرم تحلیل تکنیکال بازار سرمایه است که به معامله گران و تریدرهای بازار کریپتو کمک کرده تا بدین وسیله معامله موفق تری در پیش روی خود داشته باشند. از نکات جالب توجه این سایت این است که ابزارهای خودکار و هوش مصنوعی برای تحلیل نمودارهای قیمتی و پیش بینی روند بازار به کاربران خود ارائه می دهد. همچنین بهتر است بدانید که این سایت امکاناتی همچون تشخیص الگوهای نموداری، خطوط حمایت و مقاومت خودکار، اسکنرهای بازار، اعلان های قیمتی و بسیاری از ابزارهای دیگر را دارد.  

سایت Investing 

از دیگر پلتفرم هایی که برای تجزیه و تحلیل بازارهای مالی استفاده می شود سایتInvesting نام دارد. این سایت یکی از معتبرترین سایت هایی است که در حوزه اخبار و اطلاعات مرتبط با بازارهای مالی، اقتصاد و سرمایه گذاری در حال فعالیت می باشد. همچنین بهتر است بدانید که شما به وسیله آن می توانید اخبار زنده، داده های بازار، تحلیل های تکنیکال و اساسی، نمودارهای قیمتی، نظرات تحلیل گران معتبر را نیز دریافت کنید. همچنین از مزایای استفاده از سایت Investing این است که رابط کاربری ساده دارد و این بدین معناست که شما با استفاده از ابزارها و امکاناتی که در سایت موجود است به راحتی می توانید از آنها استفاده و هیچ گونه پیچیدگی خاصی ندارد.  

سایت Yahoo Finance 

در ادامه قصد داریم که شما را با یکی از محبوب ترین و معروف ترین سایت های جایگزین تریدینگ ویو آشنا سازیم. این سایت از ابزارها و اندیکاتورهای متنوعی برخوردار است و دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم می باشد. همچنین شباهت زیادی به تریدینگ ویو دارد و به همین جهت از بهترین سایت های جایگزین تریدینگ ویو محسوب می شود. جالب است بدانید که این سایت اطلاعات گسترده ای از بازارهای مالی جهانی، شاخص های مالی، تحلیل های مالی و اخبار مرتبط با شرکت ها را داراست تا بدین وسیله کاربران بتوانند اطلاعات لازم برای تصمیم گیری در مورد نحوه سرمایه گذاری خود را بدست آورند.  

سایت Dukascopy 

از دیگر سایت های جالبی که می توان به عنوان جایگزین برای اکانت تریدینگ ویو استفاده نمود سایت Dukascopy می باشد. بهتر است بدانید که اندیکاتورها و ابزارهای پایه ای تکنیکال از جمله امکاناتی است که با ثبت نام در این سایت می توانید به دست آورید. همچنین این سایت به عنوان یک پلتفرم معاملاتی آنلاین شناخته می شود و بستر مناسبی را برای تریدرها فراهم کرده که علاوه بر اینکه تحلیل درست و دقیقی داشته باشند از نمودارها و شاخص های قیمتی نیز استفاده درست کنند. 

همچنین برای تحلیل در پراپ های مثل فانددنکست یا گرفتن کد تخفیف فانددنکست نیز می توانید از آکادمی چرتکه استفاده کنید.

سایت Dukascopy 

 کلام آخر 

در این مقاله ما به بررسی  اکانت تریدینگ ویو رایگان و مزایا و همچنین سایت های که می توان با این اکانت جایگزین نمود پرداختیم . همچنین در رابطه با خرید اکانت تریدینگ ویو رایگان بهتر است بدانید که ثبت نام در این پلتفرم کاملا رایگان است و همه ی افراد به راحتی می توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از قابلیت های آن استفاده کند. البته دقت کنید که حساب رایگان پلتفرم تریدینگ ویو در مقایسه با حساب ‌های پیشرفته ای که موجود می باشد بسیار محدودتر است. همچنین به شما پیشنهاد می دهیم که اگر به دنبال بهره‌ مندل از بیشترین امکانات تریدینگ ویو می باشید، نیاز است که  حساب پرمیوم آن را خریداری نمایید. شما می توانید برای اکانت تریدینگ ویو رایگان به سایت ما مراجعه نموده و از مزایای آن‌ بهره مند شوید. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :محمدامین فراهانی

      چرتکه واقعا مطالب و اطلاعات خوبی میذاره هم توی سایت خودش هم سایت های معتبر دیگه، خوشحالم که اسمشو توی سایتتون میبینم

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا محمدامین جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید