یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 138572 |
تاریخ انتشار : 10 سپتامبر 2023 - 1:52 | ارسال توسط :
406 بازدید
0
7
ارسال به دوستان
پ

مصرف میوه برای همه افراد توصیه می شود، اما برخی از میوه ها هستند که قند کمتری دارند و خوردن آنها به شدت توصیه می‌شود.

به گزارش اقتصاد100، برخی افراد یه دلیل داشتن دیابت، نمی‌توانند از خوراکی‌های شیرین استفاده کننده و بهتر است میوه‌هایی را بخورند که قند کمتری دارند.

میوه‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، از پایین‌ترین سطح قند به بالاترین مقدار قند قرار گرفته اند.

توت‌ها: اینها عموماً میوه‌هایی با پایین‌ترین سطح قند هستند و هم چنین دارای بیشترین میزان آنتی اکسیدان‌ها و مواد مغذی دیگر هستند.

لیمو نیز در پایین‌ترین رده قرار دارند.

میوه‌های تابستانی: طالبی، هلو و زردآلو در دومین رده قرار دارند.

میوه‌های زمستانی: سیب، گلابی، و مرکبات شیرین مثل پرتقال میزان قند متوسطی دارند. (لمون و لیمو نیز حاوی شکر پایینی هستند).

میوه‌های گرمسیری: آناناس، انار، انبه، موز، و انجیر تازه حاوی شکر زیادی هستند (گوآوا و پاپایا کمتر از بقیه است).

میوه‌های خشک: خرما، کشمش، زردآلو، آلو سیاه، انجیر، و بسیاری میوه‌های خشک دیگر حاوی شکر بسیار بالایی هستند.

 
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید