یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 134563 |
تاریخ انتشار : 01 سپتامبر 2023 - 1:52 | ارسال توسط :
403 بازدید
0
10
ارسال به دوستان
پ

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی با بیان اینکه شکر را به نرخ آزاد تهیه می‌کنیم، گفت: قیمت شکر طی ۱۵ روز با افزایش مواجه شده و به ۳۴ هزار تومان رسید.

به گزارش اقتصاد100، علی بهره مند، رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت بازار شکر، اظهار داشت: شکر را به نرخ آزاد تهیه می‌کنیم و بر همین اساس نیز قیمت شکر حدود ۱۰ هزار تومان افزایش یافته و از نرخ ۲۴ هزار تومان به ۳۴ تا ۳۵ هزار تومان رسیده است.

وی افزود: قیمت شکر طی ۱۵ روز با افزایش مواجه و به ۳۴ هزار تومان رسید و نکته اینکه با سختی شکر می‌خریم و در تهیه این کالا مشکلات زیادی داریم.

بهره مند تصریح کرد: توجه کنید که اگر کمبود کالایی در بازار نباشد، قیمت‌ها بالا نمی‌رود.

وی در مورد روغن هم گفت: در تهیه روغن و سایر کالاها مشکلی نداریم و در حال حاضر مشکل اصلی در تهیه شکر است.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران در خصوص میزان فروش این صنف گفت: با توجه به ایام محرم و گرمای هوا، میزان فروش افت کرده است و علاوه بر آن امسال به دلیل افزایش قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید مردم میزان فروش ما نسبت به سال گذشته بیشتر کاهش یافت.

 
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید