یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 471170 |
تاریخ انتشار : 03 ژوئن 2026 - 19:46 | ارسال توسط :
3 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درحالی‌که ادعای مذاکره با ایران را دارد، در جدیدترین اقدام خصمانه خود بزرگترین صرافی ارز دیجیتال ایران را تحریم کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا شامگاه سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «تحریم‌هایی علیه ۴ فرد و ۴ نهاد مرتبط با ایران اعمال شد.»

طبق گزارش تلویزیون خبری «سی‌ان‌ان»، دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درحالی‌که ادعای مذاکره با ایران را دارد، در جدیدترین اقدام خصمانه خود بزرگترین صرافی ارز دیجیتال ایران را تحریم کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد واشنگتن تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران را وضع کرده است که افراد و پلتفرم‌های تبادل ارز دیجیتال را هدف قرار می‌دهد.

این وزارتخانه اعلام کرد چهار پلتفرم ایرانی تبادل دارایی‌های دیجیتال به نام‌های «نوبیتکس»، «بیت‌پین»، «رمزینکس» و «والکس» را تحریم کرده است.

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده در ادعایی نوبیتکس را به «تسهیل پرداخت‌های مرتبط با فعالیت‌های ایران، تلاش‌های دور زدن تحریم‌ها و تراکنش‌های مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» متهم کرد.

این تحریم‌های آمریکا، نوبیتکس، مدیرعامل و سه نفر از بنیانگذاران آن و همچنین سه صرافی ارز دیجیتال دیگر ایرانی را هدف قرار می‌دهند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید