حفظ دارایی ها و ارزهای دیجیتال در زمان بحرانی و جنگ

حفظ دارایی ها و ارزهای دیجیتال در زمان بحرانی و جنگ
سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
کد خبر: 231477 |
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸ | منبع: alicityiran.ir
1415 بازدید
۵
3
ارسال به دوستان
پ

در سال های اخیر، پذیرش کیف پول های دیجیتال در دنیا به طور پیوسته در حال افزایش بوده است که این امر ناشی از رشد تجارت الکترونیک در سراسر جهان بوده است.

حفظ دارایی ها و ارزهای دیجیتال در زمان بحرانی و جنگ

اما طی ایجاد تنش های به وجود آمده در میان کشورها به خصوص جنگ بین ایران و اسرائیل نگرانی های بسیاری برای افراد جهت نگهداری از دارایی ها و ارزهای دیجیتال به وجود آمده است. این که در این شرایط چگونه از دارایی ها و رمز ارزهای خود محافظت نماییم موضوعی است که سوال بسیاری از کاربران در حوزه کریپتو است. یکی از این روش ها تبدیل پول رایج به طلا، دلار و ارزهای دیجیتال مطرح است. اما با توجه به شیوه نگهداری و خطرات ناشی از حمل و نقل طلا و دلار خرید ارزهای دیجیتال و نگهداری از آن ها ر یک کیف پول ایمن می تواند خیال شما را از هر بابت آسوده نماید.

استفاده از کیف پول های سخت افزاری در هر کجای دنیا در شرایط بحرانی

مانطور که بیان کردیم با توجه به تنش های به وجود آمده میان ایران و اسرائیل، دغدغه بسیاری از افراد به خصوص در حوزه ارزهای دیجیتالی نگهداری از رمز ارزهای خود است. اگر چه برخی از افراد ارزهای خود را در کیف پول های صرافی های ایرانی و یا در کیف پول های نرم افزاری نگهداری می کنند اما باید بدانید که در این شرایط نگهداری ارزهای دیجیتال در این ولت ها بسیار خطرناک بوده و ممکن است دارایی های خود را برای همیشه از دست دهید. اما راه حل چیست؟ در این شرایط بحرانی استفاده از کیف پول های سخت افزاری بهترین راه حل برای کاربران کریپتو خواهد بود. زیرا با استفاده از این ولت ها به سادگی می توانید آن را با خود حمل و در هر کجای دنیا از دارایی های خود استفاده نمایید و همچنین نگران هک و یا از دست رفتن اموال خود نخواهید بود. در ادامه به معرفی بهترین و ایمن ترین کیف پول های سخت افزاری برای نگهداری رمز ارزهای شما خواهیم پرداخت.

انواع کیف پول های لجر، راه حلی ایمن برای نگهداری ارزهای دیجیتال

لجر یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در فضای کریپتو است که کیف پول‌های سخت‌افزاری ارائه می دهد که انتخابی محبوب در بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است. محصولات آن به دلیل استفاده از مولفه Secure Element – نوعی تراشه که اغلب در گذرنامه‌ها، کارت‌های اعتباری و سیستم‌های پرداخت دیده می‌شود – برای ایجاد یک لایه امنیتی بیشتر متمایز هستند.

لجر شرکتی است که کیف پول‌های فیزیکی ارزهای دیجیتال را شبیه به درایوهای USB یا سایر دستگاه‌های ذخیره‌سازی می‌سازد. این شرکت چندین گزینه سخت افزاری و کیف پول سرد را به کاربران ارائه می دهد. دفتر مرکزی این شرکت در فرانسه قرار دارد و در سانفرانسیسکو نیز فعالیت دارد. هدف این شرکت ایجاد راه حل های امن برای برنامه های بلاک چین است. لجر به کاربران قول می دهد که دستگاه هایش برای استفاده ایمن هستند. در واقع این شرکت ادعا می کند که دستگاه هایش هرگز هک نشده اند و سوابق خود را با «نوآوری‌های فنی، آزمایش‌های دقیق و آگاهی کاربر» می‌داند.

اولین محصول این کمپانی لجر اس بود که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. اولین کیف پول آن، Nano S، در آوریل ۲۰۲۲ به Nano S Plus ارتقا یافت که با صفحه نمایش بهبودیافته، ظرفیت ذخیره سازی بسیار بیشتر و یک پورت کابل USB-C عرضه شد. این ارتقاء به لجر نانو اس در مقایسه با برادر بزرگترش، لجر نانو ایکس، یک محصول در سطح پایه قوی تر را فریبنده تر کرد.

لجر در نهایت با سه محصول دیگر با نام های اس پلاس، لجر ایکس و همچنین لجر استکس، شناخته شده ترین تولید کننده کیف پول های سخت افزاری رمزنگاری است. کیف‌پول‌های لجر همیشه ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران ارائه می‌دهند. همه کیف ‌پول‌های لجر می‌توانند NFT‌ها را ذخیره کنند، می‌توانید مستقیماً از برنامه Ledger Live ارزها را خرید و مبادله کنند، این ولت ها دسترسی مستقیم به DeFi از طریق Ledger Live را نیز فراهم می‌کنند.

لجر ایکس یک دستگاه از نوع USB است که مانند هر دستگاه لجر دیگری، ارزهای دیجیتال و NFT های مالک را آفلاین نگه می دارد. دارای بلوتوث و اتصال USB-C است. این دستگاه با macOS، Windows، iOS و Android کار می کند. ظرفیت بیش از ۵۵۰۰ توکن مختلف را دارد و کاربران می توانند تا ۱۰۰ اپلیکیشن مختلف داشته باشند.

لجر استکس یک دستگاه ذخیره سازی قابل حمل است که توسط Ledger برای ذخیره دارایی های ارزهای دیجیتال طراحی شده است. این ولت به اندازه کافی کوچک است که در کف دست شما قرار می گیرد. کاربران می توانند Stax خود را مانند یک گوشی هوشمند سفارشی کنند.

لجر اس پلاس به دلیل تعداد زیادی دارایی های پشتیبانی شده، چارچوب امنیتی فشرده و قابلیت های معاملاتی از طریق برنامه یکپارچه Ledger Live، به عنوان یکی از بهترین کیف پول سخت افزاری رمزنگاری برای همه کاربران کریپتو معرفی شده است.

انواع کیف پول های لجر، راه حلی ایمن برای نگهداری ارزهای دیجیتال

کیف پول های سخت افزاری سیف پال

سیف پال نیز یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری برای استفاده در شرایط بحرانی است که البته نسخه نرم افزاری نیز برای کاربران فراهم آورده است. با این ولت ها می‌توانید تنها از راه‌حل‌های کیف پول سرد یا گرم استفاده کنید. کف پول نرم افزار سیف پال به صورت برنامه کیف پول یا افزونه مرورگر و کیف پول سخت افزاری safepalدر قالب چندین مدل کیف پول سرد در دسترس است. به طور طبیعی، کاربرانی که هر دو را دارند، از لایه‌ای از عملکرد و انعطاف‌پذیری بیشتر بهره می‌برند.

انعطاف پذیری SafePal با پشتیبانی بیش از ۱۵ زبان و بیش از ۳۰۰۰۰ دارایی دیجیتال در بیش از ۱۰۰ بلاک چین ترکیب شده است. کیف پول‌های آن نیز دارای Web3 هستند، که به کاربران اجازه می‌دهد با dApps تعامل داشته باشند، NFT‌ها را در بازارها معامله کنند و حتی در پروژه‌های DeFi، از جمله فعالیت‌های دیگر، دست خود را امتحان کنند.

سیف پال اس وان اولین و مقرون به صرفه ترین محصول این شرکت است که اتکای آن به مکانیزم های امضای با شکاف هوا است که تضمین می کند تراکنش های رمزنگاری شما در برابر تهدیدات آنلاین ایمن می مانند. مکانیسم امضای با شکاف هوا به این معنی است که می‌توانید تراکنش‌های خروجی را بدون نیاز به کابل، بلوتوث یا اتصال وای‌فای امضا کنید. به عبارتی دیگر کیف پول سیف پال s1 یکی از کیف پول های سخت افزاری پیشرو در بازار ارزهای دیجیتال است. یک کیف پول سرد امن و کاربرپسند برای ارزهای دیجیتال که هدف آن ارائه راه حل ساده و لذت بخش مدیریت ارزهای دیجیتال است. این دستگاه سخت‌افزاری رمزنگاری به کاربران کمک می‌کند تا دارایی‌های دیجیتال خود را با ارائه ذخیره‌سازی امن رمزنگاری آفلاین کلیدهای خصوصی خود، ایمن کنند.

همتای آن و نسخه جدید آن، سیف پال اس وان پرو یک نسخه ارتقا یافته با ویژگی ها و عملکردهای بیشتر است. با این حال، این پیشرفت ها به معنای پایین بودن SafePal S1 نیست. در مقابل، کیف پول دارای ویژگی های چشمگیر است و به طور قابل توجهی ایمن است.

SafePal S1 فقط از طریق کد QR رمزگذاری‌شده در یک محیط ایزوله، به جای بلوتوث، NFC، Wi-Fi، USB یا سایر اتصالات، با برنامه SafePal تعامل می‌کند که دسترسی را ۱۰۰% آفلاین نگه می‌دارد و از کلید خصوصی شما محافظت میکند. این ولت با مکانیزم خود تخریبی و با پاک کردن داده ها تعبیه شده است که از دسترسی رمزنگاری شما در برابر بدافزار و حملات فیزیکی محافظت می کند.

و اما ولت جدید این کمپانی با نام کیف پول سخت افزاری SafePal X1 با قابلیت بلوتوث امکان پذیر شده است. این کیف پول سخت افزاری یکی دیگر از بهترین کیف پول ها برای استفاده در شرایط بحرانی است. در حقیقت چندین ویژگی امنیتی برای امنیت بی نظیر کریپتو در آن در نظر گرفته شده است. عنصر امن مستقل EAL 5+، مولد اعداد تصادفی واقعی، چندین لایه سنسور امنیتی، مکانیسم خود تخریبی ضد دستکاری، مکانیسم امضای بلوتوث با سرعت بالا برای بهبود کارایی بیشتر که میزان امنیت را به صورت قابل توجهی افزایش داده است. اتصال بلوتوث ۵.۰ امکان امضای سریع تر تراکنش ها را فراهم می کند و فرصت های بازار را به حداکثر می رساند.با این وجود با خیالی آسوده می توانید با خرید کیف پول سیف پال ایکس وان  در شرایط بحرانی و در هر کجای دنیا از آن استفاده نمایید.

کیف پول های سخت افزاری سیف پال

کیف پول الیپال تایتان، کیف پول کاربردی در زمان بحران

کیف پول الیپال تایتان  یکی دیگر از بهترین کیف پول ها برای استفاده در شرایط بحرانی و جنگ است. یک کیف پول سرد و سخت افزاری ارز دیجیتال فلزی مهر و موم شده که هیچ قطعه یا پورت آنلاینی ندارد. الیپال به عنوان اولین کیف پول تمام فلزی جهان با بدنه محکم آن عملاً تخریب ناپذیر و ضد دستکاری است. فناوری ویژه ضد دستکاری از کریپتوها در برابر حملات فیزیکی و زنجیره تامین محافظت می کند. این ولت با تدابیر امنیتی بالا از جمله طراحی آفلاین و تأیید تراکنش مبتنی بر کد QR، عبارت‌های قابل تنظیم برای محافظت در برابر هرگونه تهدید احتمالی طراحی شده است.

این شرکت مستقر در هنگ کنگ است که تولید کننده نسل جدید از ولت های دیجیتالی است. از سال ۲۰۱۸، این کمپانی به محصولات خود اپلیکیشن‌هایی کیف پول سخت افزاری برای اندروید و IOS را اضافه کرد، و اکنون محصولات خود را به بیش از ۷۰ کشور جهان از جمله آمریکا، انگلیس و کانادا صادر می کند. اگر نگرانی های شما برای حفاظت از دارایی های دیجیتال خود بسیار زیاد است، الیپال تایتان یک کیف پول کاملاً فلزی و نفوذ ناپذیر در جهان است که در برابر حملات فیزیکی نیز امنیت ویژه دارد. این محصول فاقد هرگونه اتصال اینترنتی، شبکه‌ای، یا بلوتوثی می باشد. ولت الیپال اطلاعات خود را از طریق اسکن کدهای QR با تلفن هوشمند مبادله می کند و کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین و ایزوله شده ذخیره می کند. یک حرکت هوشمندانه انتخاب کیف پول سرد با شکاف هوا است. این کیف پول سرد از کیف پول های سخت افزاری سنتی ایمن تر است. بنابراین به طور کامل از خطر هک شدن در امان است.

کول ولت اس، کیف پول سخت افزاری ایمن

کول ولت اس یکی از امن ترین کیف پول های سخت افزاری رمزنگاری برای بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش و توکن ERC20 است. به عبارتی دیگر کول ولت اس یک کیف پول دیجیتال سرد است که نقش آن محافظت و نگهداری از ارزهای دیجیتال شما است. ایمن نگه داشتن ارزهای دیجیتال یک مشکل به خصوص در زمان بحران برای کاربران ارزهای دیجیتال است که استفاده از این ولت این مشکل را تا حد بسیاری حل کرده است. اگر چه هر برند دارای ویژگی های امنیتی و کیفیت زندگی متفاوتی است که برای یک کاربر خاص طراحی شده است اما انتخاب یک ولت متناسب با سبک زندگی و نیاز شما نقش مهمی ایفا می کند. علاوه بر این، وجه مشترک همه کیف پول های سخت افزاری این است که رمزنگاری شما را آفلاین نگه می دارند، این به معنای آن است که دارایی های شما را از مبادلات آنلاین (جایی که اکثر رمزارزها هک و دزدیده می شوند) دور و تحت کنترل کامل شما حفظ می کند. با این وجود و با توجه به ویژگی ههای این ولت، اگر کول ولت اس از ارزهای دیجیتال شما پشتیبانی می‌کند می تواند گزینه ای خوبی برای شما باشد.

خرید انواع کیف پول های سخت افزاری از فروشگاه علی سیتی

همانطور که بیان کردیم نگهداری از دارایی ها و ارزهای دیجیتال همواره دغدغه همه کاربران کریپتو است. این دغدغه در شرایط بحرانی به خصوص جنگ، زلزله و سایر بلایای طبیعی بیشتر خواهد شد. با این وجود ضرورت داشتن یک کیف پول سخت افزاری بسیار حائز اهمیت خواهد بود زیرا با استفاده از این کیف پول ها در هر کجای دنیا و در هر زمان می توانید دارایی های خود را ایمن نگهداری نمایید. فروشگاه علی سیتی یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال است. این فروشگاه انواع ولت های دیجیتالی از جمله انواع کیف پول های لجر، سیف پال و  safepalدر الیپال تایتان، کول ولت اس و سایر ولت های سخت افزاری را با ضمانت اصالت کالا، پشتیبانی  و همراه با گارانتی به مشتریان ارائه می‌دهد. با این وجود با خیالی آسوده می‌توانید با چند کلیک از این فروشگاه محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید و درب منزل تحویل بگیرید. با علی سیتی هوشمندانه خرید نمایید. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۴ میانگین: ۴.۳]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 5
    1. نویسنده :موسی همایونی

      کیف پول سخت افزایش واقعا ایمن تر و بهتره، ممنون که علی سیتی رو معرفی کردید اجناس و قیمتاشون عالیه

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا موسی جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

    1. نویسنده :یلدا

      علی سیتی مجموعه ای هست که پشتیبانی خوبی برای ولت ها پس از خرید ارائه میده. هر سوالی باشه پاسخگو هستند. واقعا ممنون

    1. نویسنده :یلدا

      بهترین پشتیبانی این مجموعه پس از خرید محصول ارائه میدن. هر گونه سوالی باشه پاسخگو هستند. ممنونم

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون از نظر خوبتون یلدا جان، خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده 🙂