یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 153275 |
تاریخ انتشار : 13 اکتبر 2023 - 1:42 | ارسال توسط :
411 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

مدیر ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی صنعت اسباب بازی کشور، از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

به گزارش بازار، کامبیز آقایی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های تولید در صنعت اسباب بازی است.

وی گفت: در این نمایشگاه که همزمان با هفته کودک در حال برگزاری است؛ ۴۵ تولید کننده داخلی، تولیدات خود را به نمایش گذاشته اند.

مدیر ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی ادامه داد: این نمایشگاه با نظارت شورای نظارت بر اسباب بازی در حال برگزاری است و همه محصولات عرضه شده در این نمایشگاه، تولید داخل و دارای مجوز و پروانه تولید هستند.

به گفته آقایی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، برنامه‌های فرهنگی – هنری متعددی مانند بازدید دانش آموزان مدارس و مهدهای کودک تدارک دیده شده بود تا کودکان و نوجوانان بتوانند از نزدیک با تولیدات داخلی در صنعت اسباب بازی آشنا شوند.

وی افزود: استقبال مردم از اینگونه نمایشگاه‌ها و خرید تولیدات داخلی، گام مثبتی در حمایت از تولیدکنندگان صنعت اسباب بازی کشور است.

ششمین دوره جشنواره و نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی تا ۲۱ مهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ در برج میلاد برپاست.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید