یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 106451 |
تاریخ انتشار : 18 جولای 2023 - 12:13 | ارسال توسط :
480 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

رئیس جمهور به سازمان اقتصادی کوثر ۲ ماه فرصت داد که کارخانه آرد را با تمام ظرفیت افتتاح کند.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح واحدهای تولیدی راکد کارخانه قند یاسوج با واکنش به فروش کارخانه آرد یاسوج اظهار کرد: مردم یاسوج هر روز هدر رفتن کارخانه آرد و نشاسته یاسوج را به چشم خود می بینند.

وی احیای واحدهای تولیدی و اقتصادی از اولویت های برنامه های دولت بر شمرد و تاکید کرد:در صورت راه اندازی نشدن کارخانه آرد در وقت مقرر، احیای آن به سازمان دیگری واگذار می شود.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر پیش تر با اشاره به فروش کارخانه آرد یاسوج گفت: کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج با توجه به زیان ده بودن آن به بخش خصوصی واگذار می شود.

ناصر فخاری یادآور شد: این کارخانه در مدت پنج سال زیان ده است که با این شرایط متضرر، باید به بخش خصوصی واگذار شود.

کارخانه آرد یاسوج، نشاسته و گلوکز با چهار فاز مختلف یکی از قدیمی ترین کارخانه های کهگیلویه و بویراحمد با ظرفیت اشتغالزایی بیش از ۴۰۰ نفر است که به دلیل برخی مشکلات اکنون تنها در یک فاز با اشتغال ۶۰ نفر در حال فعالیت بوده و اخیرا هم سازمان اقتصادی کوثر متولی کارخانه تصمیم به فروش آن گرفته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید