این کد دستوری فقط برای استعلام کالابرگ / فقط تا ۱۷ فروردین مهلت دارید - افق اقتصادی

این کد دستوری فقط برای استعلام کالابرگ / فقط تا 17 فروردین مهلت دارید - افق اقتصادی
شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 225591 |
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۵۵ |
19 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد ۱۰۰- کالابرگ مرحله دوم تنها تا ۱۷ فروردین ماه معتبر است. بنابراین خانواده های مشمول تنها یک هفته دیگر برای استفاده از کالابرگ مرحله دوم فرصت دارند.

این کد دستوری فقط برای استعلام کالابرگ / فقط تا  ۱۷ فروردین مهلت دارید

روش نخست استعلام کالابرگ

برنامه کاربردی شما به این منظور طراحی شده تا افراد برای اطلاع از تحت شمول طرح کالابرگ بودن بتوانند از مراحل واریز کالابرگ مطلع شوند.

افراد پس از نصب برنامه شما برای اطلاع از میزان کالابرگ می توانند به قسمت اعتبارات مراجعه کنند.

روش دوم استعلام کالابرگ

روش دوم اطلاع افراد از تحت شمول طرح بودن، واریز مرحله دوم و یا استعلام میزان باقی مانده کالابرگ الکترونیکی فجرانه، کد دستوری موبایلی است.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تسهیل دسترسی مردم به اطلاعات طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه، کد دستوری موبایلی #۱۴۶۳*۵۰۰* را در نظر گرفته است که باید با استفاده از تلفن همراه سرپرستان خانوار مورد استفاده قرار بگیرد.

جزئیات بیشتر در مورد طرح کالابرگ

طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه سه ماهه است که مرحله نخست ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر نفر به حساب سرپرستان خانوار در ۱۷ بهمن شارژ شد، ۱۷ اسفند نیز مرحله دوم انجام گرفت و مرحله سوم نیز ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ خواهد بود.

سبد کالابرگ فجرانه

دولت سبد معیشتی شامل ۱۱ قلم کالا را با میزانی مشخص تعریف و قیمت‌گذاری کرده است که این کالاها در یک سال گذشته به طور طبیعی همراه با تورم افزایش قیمت داشتند و از این رو تفاوت قیمت آنها را دولت تا سقف ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر نفر یارانه پرداخت می‌کند.

سرپرستان خانوار در صورت تمایل می‌توانند برای استفاده از کالابرگ الکترونیکی فجرانه به چهار هزار فروشگاه‌ طرف قرارداد مراجعه و نسبت به تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند که تفاوت قیمت کالاها با مدت مشابه سال گذشته در قالب یارانه مشمول حمایت دولت شود.

خانوارهای مشمول طرح کالابرگ فجرانه

طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های اول تا هفتم از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده است و تا ۱۷ اردیبهشت‌ سال آینده ادامه خواهد داشت.

در طرح فجرانه یک سبد ۱۱ قلمی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تامین خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید