یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 144011 |
تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 2023 - 13:54 | ارسال توسط :
377 بازدید
0
10
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد 100-دبیر کانون بازنشستگان کارگری استان تهران با بیان اینکه به دلیل سه روز تعطیلات، حقوق بازنشستگان با یک روز تاخیر در حال پرداخت است؛ می‌گوید: همه حقوق‌ها تا روز اول ماه واریز می‌شود اما بازهم با تاخیر پرداخت می شود.

علی اکبر عیوضی، دبیر کانون بازنشستگان کارگری استان تهران در این رابطه با بیان اینکه به دلیل سه روز تعطیلات، حقوق بازنشستگان با یک روز تاخیر در حال پرداخت است؛ می‌گوید: همه حقوق‌ها تا روز اول ماه واریز می‌شود اما بازهم با تاخیر!

او اضافه می‌کند: در دو سه ماه اخیر، در پرداخت حقوق بازنشستگان کارگری یکی دو روز تاخیر اتفاق افتاده است و این مسئله‌ تلخی ا‌ست.

به گفته عیوضی، تاخیر در واریز حقوق بازنشستگان، حتی یک روز تاخیر، زندگی بازنشسته‌ای را که با حقوق حداقلی به سختی روزگار می‌گذراند، مختل می‌کند.

این فعال صنفی بازنشستگان تاکید می‌کند: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مستمری بازنشستگان بموقع و براساس جدول الفبا پرداخت شود؛ این کمترین کاری‌ست که در قبال بزرگ‌ترین جامعه‌ بازنشستگی کشور می‌توانند صورت دهند.

 
 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید