یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 139113 |
تاریخ انتشار : 11 سپتامبر 2023 - 1:55 | ارسال توسط :
394 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد 100-وام ۲۰ میلیون تومانی به حساب ۴۰هزار بازنشسته تامین اجتماعی در هفته اول شهریور واریز شده است.

محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی ) در این رابطه گفت: سال گذشته براساس منابع اختصاص داده شده به حساب ۲۱۳هزار بازنشسته از طریق ثبت نام در سامانه کانون‌های بازنشستگی استان‌ها وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی واریز شد.

وی افزود: امسال هم در مرحله اول ۴۰ هزار نفر وام گرفتند و در مرحله دوم ۳۴هزار نفر که در مرداد ماه ثبت نام کرده بودند، وام خود را دریافت کردند؛ این تسهیلات به صورت کاملا غیرحضوری، بدون حضور در شعبه و بدون ضامن پرداخت شد.

به گفته وی، مهر ماه نیز مرحله سوم وام پرداخت خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید