یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / بعد از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 120521 |
تاریخ انتشار : 06 آگوست 2023 - 2:53 | ارسال توسط :
443 بازدید
0
13
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم گفت: استادی که عذرش خواسته شده یا با او قطع همکاری کرده‌اند، می‌تواند اعتراض کند و در بخش تخلفات اداری پیگیر کارش شود. برای حل این مسائل اساتید، هیات بدوی در سطح دانشگاه وجود دارد و هیات تجدید نظر اول نیز در همان سطح تشکیل می‌شود، اما اگر کار به هیات تجدید نظر دوم کشیده شود، در سطح وزارتخانه موضوع استاد را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش اقتصاد100، «سعید ظروفی» مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد اینکه آیا در حال حاضر اساتیدی داریم که هیات علمی یک دانشگاه باشند و بدون گزینش مشغول کار در دانشگاه‌ شده باشند؟ بیان کرد: اساتید ما یا هیات علمی و استخدام رسمی دانشگاه‌ها هستند یا اساتید حق التدریس محسوب می‌شوند؛ حق التدریس‌ها شرایط خاص خودشان را دارند و خیلی وضعیت جذب و همکاری با آن‌ها مانند اساتید رسمی سفت و سخت نیست. 
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید