یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 471028 |
تاریخ انتشار : 31 می 2026 - 15:47 | ارسال توسط :
4 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه طی دو روز آینده کاهش دما خواهیم داشت، گفت: برای سه روز بعد نیز نوسانات محدود دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش بازار، حمیدرضا خورشیدی مدیرکل هواشناسی استان تهران، از پیش‌بینی آسمان صاف تا کمی ابری طی پنج روز آینده خبر داد و گفت: بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیشیابی، در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد مورد انتظار است.

وی با اشاره به هشدار سطح زرد شماره ۱۴ مورخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۷ افزود: تا روز یکشنبه در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک، به‌ویژه‌ در نیمه جنوبی و غربی استان پیش‌بینی میشود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه طی دو روز آینده کاهش دما خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: برای سه روز بعد نیز نوسانات محدود دما پیش‌بینی میشود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید