یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 26187 |
تاریخ انتشار : 09 جولای 2023 - 7:35 | ارسال توسط :
487 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

بندرعباس- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بیش از ۲۴ میلیون و ۹۸۱هزار تن انواع کالا طی سال جاری در بنادر استان تخلیه و بارگیری شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسین عباس‌نژاد در خصوص عملکرد بنادر این استان در سه ماهه سال جاری اظهار داشت: در این مدت ۲۴ میلیون و ۹۸۱هزار و ۷۰۶ تن انواع کالا تخلیه و بارگیری شده که از این میزان ۲۰ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۹۷۷ تن مربوط به بندر شهید رجایی است.

وی ادامه داد: از این میزان جابه‌جایی کالا، ۱۶ میلیون و ۶۲۱هزار و ۲۰۲ تن کالا غیرنفتی و هشت میلیون و ۳۶۰هزارو ۵۰۴ تن کالای نفتی بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به افزایش ۲۷ درصدی بارگیری کالای غیرنفتی در این بازه زمانی ادامه داد: در این مدت، بیش از نه میلیون و ۹۲۶هزار تن کالای غیرنفتی به کشورهای هدف صادر شده که ۵۴,۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

عباس‌نژاد میزان صادرات کالای نفتی از بنادر استان هرمزگان را نیز دو میلیون و ۷۴۰هزار و ۳۶ تن و عملکرد ترانزیت کالای غیرنفتی در این مدت را نیز یک میلیون و ۶۰۱ هزارو ۶۷۹ تن اعلام کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی همچنین میزان کاپوتاژ کالای نفتی و غیرنفتی را هفت میلیون و ۱۹۰ هزار تن برشمرد که از این میزان پنج میلیون و ۴۳۱ هزار و ۵۴۹ تن مربوط به کالاهای نفتی بوده است

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید