ارتباط با پذیرش هتل فلامینگو کیش

ارتباط با پذیرش هتل فلامینگو کیش
شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 218688 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ | منبع: alibaba.ir
1671 بازدید
۲
3
ارسال به دوستان
پ

جزیره کیش یکی از مراکز تفریحی و گردشگری بسیار زیبا در ایران است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

ارتباط با پذیرش هتل فلامینگو کیش

این جزیره، بعد از دبی و شرم‌الشیخ، سومین مقصد در خاورمیانه است که در طول سال از کشورهای دیگر، بازدیدکنندگان و سیاحتگران زیادی دارد.

به علت تعداد بالای گردشگران اکثر مسافران قبل از سفر به این جزیره به فکر رزرو یک مکان یا هتل باکیفیت در این جزیره هستند. هتل فلامینگو کیش یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت مسافران است که در این مطلب اطلاعاتی درباره این هتل با شما در میان خواهیم گذاشت.

معرفی هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش، یک هتل ۴ ستاره با مساحتی حدود ۲۴۰۰۰ مترمربع است که در سال ۱۳۷۶ تاسیس شد. این هتل، امکانات بسیار خوبی دارد و به دلیل موقعیت مکانی مناسب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت مسافران محسوب می‌شود.

هتل فلامینگو، طراحی بسیار شیک و جذابی دارد و پنچ طبقه است. همچنین ۲۰۰ واحد اقامتی با بهترین امکانات رفاهی برای پذیرایی از مهمانان خود دارد. وجود آبنماها و آلاچیق‌های بسیار زیبا در محیط این هتل فضای دل‌انگیز و روح‌افزا برای پذیرایی از مسافران مهمانان به وجود آورده است. این مجموعه به مراکز تفریحی و بازارهای زیادی دسترسی آسان دارد.

امکانات رفاهی هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو از نظر امکانات رفاهی در حد هتل‌های شش ستاره است و بهترین امکانات را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. در اینجا به نمونه‌های از امکانات رفاهی این هتل اشاره خواهیم کرد. از جمله:

  • اتاق‌ها
  • لابی و محوطه هتل
  • رستوران هتل
  • کافی‌شاپ
  • سالن همایش هتل
  • اتاق جلسات

اتاق‌ها

واحدهای اقامتی هتل، در دو فاز ویلایی و آپارتمانی طراحی شده‌اند، که هر کدام از آنها اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته دارند.

اتاق‌های هتل، هر کدام به امکاناتی مثل یخچال، تلویزیون با کیفیت، سیستم تهویه مطبوع، آنتن مرکزی، پاور سوئیچ،مبلمان تمیز و شیک، مینی‌بار، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام آتش‌سوزی و … مجهز هستند.

ارتباط با پذیرش هتل فلامینگو کیش

امکانات اتاق‌های هتل عبارتند از: یخچال، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، مینی بار، پاور سوئیچ، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی‌سیم، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع و … دارد.

لابی و محوطه هتل

فضای گسترده و دلباز هتل، مکان بسیار مناسبی برای مهمانان است. مسافران می‎‌توانند درمدت اقامت خود در این هتل لحظات شاد و باآرامشی را در محوطه هتل بگذرانند.

رستوران هتل

این هتل، یک رستوران زیبا نیز برای مهمانان خود تدارک دیده است. در رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی با بهترین کیفیت پخت می‌شود. می‌توانید در فضایی دنج و خاص، با دکوراسیون بسیار شیک وعده‌های غذایی خود را سرو کنید.

کافی‌شاپ

کافی‌شاپ هتل فلامینگو کیش، یک مکان بسیار زیبا با فضایی چشم‌نواز است که می‌توانید در آن انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد به همراه دسرهای خوشمزه را سفارش دهید. طبیعتا همراه با پخش یک موسیقی لایت در کافه لذت نوشیدن قهوه دوچندان خواهد شد.

سالن همایش هتل

در این هتل، یک سالن همایش و کنفرانس، با گنجایش ۱۶۰ نفر وجود دارد. امکاناتی مثل سیستم پیشرفته تصویربرداری با دوربین مداربسته، سیستم صوتی JBL ، میکروفن بی سیم و … نیز در این سالن تدارک دیده شده است که یک محل فوق‌العاده مناسب برای برگزاری کنفرانس‌ها شرکتی و سازمانی محسوب می‌شود.

اتاق جلسات

یک اتاق جلسات با ظرفیت ۸ تا ۱۰ نفر به همراه یک کارگاه آموزشی با ظرفیت ۲۵ تا ۳۰ نفر با فضایی آرام و دنج، برای برگزاری جلسات و دوره‌های آموزشی نیز در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل فلامینگو تا جاذبه‌های جزیره کیش

امکانات عمومی هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش، علاوه‌بر امکاناتی که بالا توضیح دادیم، امکانات رفاهی عمومی دیگر مثل: خانه داری ۲۴ ساعته، آسانسور برای فاز آپارتمانی، صندوق امانت برای نگهداری اشیای قیمتی، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، کافی‌نت، پارکینگ و همچنین یک دستگاه خودپرداز بانک در لابی نیز برای مهمانان خود فراهم کرده است.

فاصله هتل فلامینگو تا جاذبه‌های جزیره کیش

هتل فلامینگو، در مرکز جزیره کیش قرار گرفته است؛ بنابراین، دسترسی به مراکز خرید و مکان‌های تفریحی این جزیره برای مهمانان هتل، بسیار راحت و آسان خواهد بود. مراکزی مثل: اسکله تفریحی، بازار خرید مروارید، بازار ونوس، بازار پانیذ، بازار زیتون و مرکز تفریحی بولینگ جدید مریم فاصله بسیار نزدیکی دارد.

قوانین هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو نیز مانند دیگر هتل‌ها قوانین خاص خود را دارد از جمله:

  • در این هتل اقامت کودکان زیر ۳ سال به صورت رایگان است.
  • خانم‌های تنها با ارائه مدارک شناسایی خود می‌توانند در هتل، اقامت داشته باشند.
  • پذیرش زن و مرد همراه با ارائه مدارک شناسایی معتبر و یا صیغه‌نامه بلامانع است.
  • هتل فلامینگو خدمات ترانسفر دارد بنابراین در زمان رزرو اتاق در صورت مشخص بودن پرواز، با ثبت شماره پرواز، تاریخ حرکت و شرکت هواپیمایی می‌توانید از خدمات ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه و یا از هتل استفاده کنید.

چگونه می‌توان با پذیرش هتل فلامینگو ارتباط برقرار کرد؟

برای رزرو اتاق در هتل فلامینگو و برقراری ارتباط با پذیرش هتل می‌توانید از طریق وب‌سایت، تماس تلفنی یا حضوری، اقدامات لازم را انجام دهید و با ثبت اطلاعات هویتی خود مهمان این هتل زیبا شوید. وب‌سایت‌هایی مانند علی بابا که بسیار هم معتبر هستند، می‌توانند برای انجام هرچه ‌سریعتر رزرواسیون هتل فلامینگو کیش یا هر هتل دیگر به شما کمک کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :شیوا احدی

      تعریف هتل فلامینگو رو زیاد شنیدم، ممنون از اطلاعات مفیدتون احتمالا عید چند روزی بریم

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا شیوا جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید