قیمت تور آفریقای جنوبی با گشت شهری

قیمت تور آفریقای جنوبی با گشت شهری
پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-09
کد خبر: 207031 |
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۱ | منبع: alefbatour.com
1611 بازدید
۲
6
ارسال به دوستان
پ

اگر می‌خواهید متفاوت‌ترین سال نو را تجربه کنید، بی‌تردید تور آفریقای جنوبی بهترین انتخاب برای شما است.

قیمت تور آفریقای جنوبی با گشت شهری

اگر می‌خواهید متفاوت‌ترین سال نو را تجربه کنید، بی‌تردید تور آفریقای جنوبی بهترین انتخاب برای شما است. توری که شما را با یکی از عجیب‌ترین کشورهای جهان آشنا می‌کند و به دیدار طبیعت بی‌نظیر و حیات‌وحش گسترده و متنوع قاره آفریقا می‌برد. تور آفریقای جنوبی یکی از لوکس‌ترین سفرهایی است که می‌توانید در آغاز سال جدید به خود و خانواده‌تان هدیه بدهید. در این سفر پرهیجان شما اقامت در شهرهای مختلف کشور آفریقای جنوبی را تجربه خواهید کرد و با گشت‌های شهری مختلف که یکی از پررنگ‌ترین برنامه‌های این سفر است، به کاوش در دیدنی‌ترین نقاط آفریقای جنوبی می‌پردازید.

اگر ماجراجویی و هیجان خونتان کم شده است، حتماً باید سری به آفریقای جنوبی بزنید. با ما همراه باشید تا از آنچه در این سفر جذاب و گشت‌های شهری آن در انتظارتان است اطلاعات بیشتری کسب کنید.

قیمت تور آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی اساساً سفر کم‌هزینه‌ای به حساب نمی‌آید و در دسته تورهای لوکس قرار می‌گیرد. قیمت این تور با توجه به نوع ایرلاین مجری پرواز و کلاس صندلی، تعداد روزهای سفر، درجه هتل‌ها، استفاده از برنامه‌های آپشنال با هزینه جداگانه و … بستگی دارد. در مجموع می‌توان گفت تور آفریقا نوروز ۱۴۰۳ جزو تورهای لاکچری و لوکس به شمار می‌آید و هزینه تور آفریقای جنوبی کمی گران‌تر از سایر تورهای خارجی درمی‌آید.

قیمت تور آفریقای جنوبی

برنامه سفر به آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی یکی از مقصدهای جذاب و دلنشین برای مسافران است و تجربه‌های فراوانی از فرهنگ‌های متنوع، طبیعت خیره‌کننده و ماجراجویی‌های ناب را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. در ادامه، به معرفی پکیج تور آفریقای جنوبی، خدمات و برنامه‌های آن می‌پردازیم.

تورهای آفریقای جنوبی به صورت تورهای ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ روزه برگزار می‌شود و در این تورها خدمات پایین در اختیار مسافران قرار می‌گیرد:

  • بلیط رفت و برگشت با پرواز قطر ایرویز و برخورداری از خدمات CIP فرودگاه امام
  • اقامت در هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره با صبحانه
  • پرداخت ورودی‌ کلیۀ مکان‌های دیدنی 
  • بیمه مسافرتی
  • سه سافاری رایگان
  • اخذ ویزای آفریقای جنوبی

در معروف‌ترین و پرفروش‌ترین تور آفریقای جنوبی که تور ۱۰ روزه است، شما به شهرهای ژوهانسبورگ (۲ شب)، سان سیتی (۲ شب) و کیپ تاون (۴ شب) سفر می‌کنید و ۲ شب نیز در پارک جنگلی پیلانزبرگ اقامت خواهید داشت. در ادامه با جزئیات بیشتر برنامه این سفر رویایی را ذکر خواهیم کرد.

روز اول: ورود به ژوهانسبورگ، حرکت به سمت هتل، دریافت اتاق از ساعت ۱۵ و بازدید از میدان نلسون ماندلا

روز دوم: صرف صبحانه در هتل، گشت شهری در ژوهانسبورگ

روز سوم: صرف صبحانه در هتل و تحویل اتاق‌ها، گشت شهری، حرکت به سمت هتل جنگلی و صرف شام در هتل

روز چهارم: ساعت ۵ صبح حرکت به سمت سافاری صبحگاهی به مدت ۳ ساعت و بازگشت به هتل و صرف صبحانه و حرکت به سمت سان سیتی

روز پنجم: صرف صبحانه در هتل و استفاده از تفریحات ریزورت سان سیتی

روز ششم: صرف صبحانه در هتل، حرکت به سمت فرودگاه ژوهانسبورگ و حرکت به سمت کیپ تاون 

روز هفتم: صرف صبحانه در هتل و اجرای تور تمام روز منطقه Hout Bay

روز هشتم: صرف صبحانه در هتل و اجرای گشت نیم‌روزی شهر کیپ تاون و خرید

روز نهم: صرف صبحانه در هتل و بازدید از منطقه بوش

روز دهم:‌ صرف صبحانه در هتل، حرکت به سمت فرودگاه کیپ تاون و پرواز به سمت تهران

برنامه سفر به آفریقای جنوبی

گشت های شهری تور آفریقای جنوبی

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت تور خارجی آفریقای جنوبی گشت‌های شهری کامل و خاص آن است که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح می‌دهیم.

  • روز اول: در روز اول سفر پس از دریافت اتاق‌ها در ساعت ۱۵ یک گشت شهری کوتاه و بازدید از میدان نلسون ماندلا که به افتخار رهبر آزادی‌خواه این کشور ساخته شده است و اکنون یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید شهر به حساب می‌آید اجرا خواهد شد.
  • روز دوم: در روز دوم حضور در ژوهانسبورگ به مرکز صنایع دستی Cambanos خواهید رفت، از شهر پرتوریا (پایتخت سیاسی – اداری آفریقای جنوبی در نزدیکی ژوهانسبورگ) و کاخ ریاست جمهوری این کشور بازدید خواهید کرد.
  • روز سوم: چند تجربه مهیج در این روز در انتظار شما است و روز سوم را با بازدید از پارک حفاظت‌شده شیرها آغاز می‌کنید و در قلمروی شیرهای آفریقایی به گردش می‌پردازید. سپس یک گشت سافاری هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنید که شما را به دل حیات‌وحش متنوع قاره آفریقا می‌برد. در ادامه نیز از دهکده فرهنگی لسدی و قبایل بومی آفریقا بازدید خواهید کرد و با فرهنگ این مناطق آشنا می‌شوید.
  • روز چهارم: تجربه دوباره گشت سافاری در منطقه هتل جنگلی، گشت شهری روز چهارم سفر است.
  • روز پنجم: در این روز از تفریحات ریزورت اقامتی در سان سیتی استفاده خواهید کرد.
  • روز ششم: حرکت به کیپ تاون
  • روز هفتم:‌ یکی دیگر از روزهای هیجان‌انگیز این سفر، روز هفتم و تور تمام روز منطقه Hout Bay است. در این برنامه یک گشت با کشتی برای بازدید از جزیره فوک‌های دریایی را تجربه خواهید کرد. بازدید از منطقه کیپ پوینت، دماغه امیدنیک، مزرعه شترمرغ‌های آفریقایی، محل تجمع پنگوئن‌های آفریقایی و منطقه Cape peninsula از جمله برنامه‌های روز هفتم است.
  • روز هشتم: گشت نیم‌روزی شهر کیپ تاون برنامه اصلی هشتمین روز سفر شما با تور آفریقای جنوبی است. در این روز از منطقه بوک آپ، کوه تیبل و سیگنال هیل بازدید خواهید کرد و گشت شهری با هلیکوپتر برگزار خواهد شد که شما را بر فراز مهم‌ترین جاذبه‌های کیپ تاون مانند استادیوم جام جهانی به گردش درمی‌آورد. برنامه خرید از بزرگ‌ترین مرکز خرید شهر کیپ تاون نیز از جمله برنامه‌های این روز است.
  • روز نهم: بازدید از باغ کریستن بوش و دیدن غروب آفتاب سوار بر کشتی کروز از برنامه‌های روز نهم به شمار می‌آید.
  • روز دهم: بازگشت به ایران

خرید تور آفریقای جنوبی از آژانس الفبای سفر

آفریقا دومین قاره بزرگ و پرجمعیت در جهان و یکی از مقصدهای گردشگری محبوب است که با تنوع طبیعی و فرهنگی و تاریخ خیره‌کننده، هرساله بازدیدکنندگان فراوانی را جذب می‌کند. از سواحل زیبا تا صحراهای بی‌کران و پارک‌های ملی گرمسیری، همه‌چیز برای یک سفر جذاب و منحصربه‌فرد آماده است.

آژانس هواپیمایی الفبای سفر به عنوان مجری مستقیم برگزاری تورهای گردشگری به اقصی نقاط جهان، به رؤیای ماجراجویی شما در آفریقای جنوبی جامع عمل می‌پوشاند. خرید تور آفریقای جنوبی از آژانس الفبای سفر مزایای متعددی را برای شما به ارمغان می‌آورد و یکی از امتیازهای ویژۀ تور آفریقای جنوبی الفبای سفر، خدمات و جایگاه تشریفات اختصاصی CIP در فرودگاه امام است. برای خرید تور آفریقای جنوبی، مشاهده قیمت‌ها و امکانات هر تور به آدرس سایت الفبای سفر www.alefbatour.com مراجعه کنید و تور مناسب خود را بخرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :مهتاب رحیمی

      تور آفریقای جنوبی یکی از هیجان انگیزترین تجربه های آدم باشه، واقعا مشتاقم بدونم قیمتش چقدره

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا مهتاب جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید 🙂
        توی سایتشون میتونید قیمت هارو به صورت کامل مشاهده کنید