یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 25705 |
تاریخ انتشار : 09 جولای 2023 - 9:52 | ارسال توسط :
488 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

لاجوردی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به اپراتورهای همراه در مورد افزایش دو برابری تعرفه‌ پیامک‌های تجاری هشدار داد.

به گزارش بازار، امیر محمدزاده لاجوردی در یکی از پیام‌رسان‌های داخلی نوشت: افزایش دو برابری تعرفه‌ پیامک‌های تجاری توسط برخی از اپراتورهای همراه که در نهایت از جیب مردم هزینه خواهد شد به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی تأکید کرد: اپراتورها یک هفته فرصت دارند تعرفه را اصلاح کنند در غیر این صورت کمیسیون تنظیم مقررات و سازمان تنظیم وارد عمل خواهند شد.

افزایش ۲ برابری تعرفه‌ پیامک‌های تجاری قابل قبول نیست

سرویس‌های پیامکی تجاری در پیامک‌هایی خبر از افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ پیامک تجاری دادند و گفتند این افزایش از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۲ اعمال شده است. در این پیام تأکید شده که افزایش تعرفه‌ پیامک سامانه‌های ارائه‌دهنده‌ سرویس پیامکی بر اساس اعلام اپراتورها صورت گرفته و سامانه‌ها ملزم به پیروی هستند.

به طور کلی تعرفه‌ پیامک در سال جاری بر اساس لایحه بودجه‌ سال ۳۰ ریال افزایش داشته است. در این لایحه همانند سال ۱۴۰۱ اعلام شد که اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی، علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ ۳۰ ریال از استفاده‌کنندگان خدمات دریافت و به خزانه‌داری کل کشور واریز می‌کنند. این درآمد تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و ساماندهی کودکان کار و خیابانی در اختیار سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد و ۵۰۰ میلیارد تومان باقی‌مانده صرف شبکه ملی اطلاعات توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌شود.

به طور کلی درآمد دولت از محل پیامک‌ها ۶۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید