یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 460471 |
تاریخ انتشار : 01 فوریه 2026 - 12:47 | ارسال توسط :
27 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

وزیر ارتباطات گفت:‌ هنوز به شرایط قبل از هفدهم و هجدهم دی‌ماه بازنگشته‌ایم و همه تلاش ما این است که به آن شرایط بازگردیم.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از ایلنا، ستار هاشمی وزیر ارتباطات، در پاسخ به این سوال که آیا از ابزار جدیدی برای فیلترینگ اینترنت در ایران استفاده شده است، گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم.

سرعت اینترنت به قبل از ۱۸ دیماه بازنگشسته است

وی در رابطه با این موضوع که چرا فیلترشکن‌ها مانند گذشته عمل نمی‌کنند، تصریح کرد:‌  حقیقت ماجرا این است که هنوز به شرایط قبل از هفدهم و هجدهم دی‌ماه  بازنگشته‌ایم و همه تلاش ما این است که به آن شرایط بازگردیم.

میزان ترافیک اینترنت‌ ایران همچنان پایین است

وزیر ارتباطات تاکید کرد: سرعت اینترنت به سرعت قبل بازنگشته است، میزان ترافیک آن نیز بازنگشته است.  تلاش ما بر این است که با توجه به شرایط و در نظر گرفتن مصالح ملی و کشور به سرعت قبل بازگردیم.

هاشمی خاطرنشان کرد:‌ ان‌شاءالله اتفاقی رخ دهد که نیاز مردم به فیلترشکن‌ها به حداقل برسد.

۵۸۵۸

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید